Triiiip Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har fått et gavekort på komplett nå. Skal ha meg en 250 gb harddisk til PS3en min.Er denne en god harddisk? Noen har den til sin PS3? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 Hei! Vurdere å kjøpe denne hardisken og. I og med at den er 2.5"SATA + 5400rpm så regner jeg med at den skal fungere. Samsung skal vist være gode og veldig stillegående hardisker:D Ja det skal de. Jeg bestiller denne senere i dag. Håper på å få den til helga, og at alt går smertefritt med PS3en. Skal gi tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fin tutorial du har der, skal bytte til 250 gb harddisk så snart jeg får meg Ps3! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Til opplysning så er det rommet harddisken står i inni ps3'n ganske stort, så vil tro det er ganske god avkjøling der. Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Veldig bra gjennomgådd:D Har kjøpt meg en ny ekstern harddisk (den gamle ble ødelagt) pluss en ny 250gbsamsung 5400rpm 2.5"SATA hdd. Så er klar til å oppgradere:D gleder meg til det, blir å få bruk for denne tutorialen Jeg har fått et gavekort på komplett nå. Skal ha meg en 250 gb harddisk til PS3en min.Er denne en god harddisk? Noen har den til sin PS3? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 Hei! Vurdere å kjøpe denne hardisken og. I og med at den er 2.5"SATA + 5400rpm så regner jeg med at den skal fungere. Samsung skal vist være gode og veldig stillegående hardisker:D Ja det skal de. Jeg bestiller denne senere i dag. Håper på å få den til helga, og at alt går smertefritt med PS3en. Skal gi tilbakemeldinger. Har bestillt samme harddisk i dag:D Skal også gi tilbakemeldinger. Håper det går smertefritt. Nå må jeg innom butikkene i morgen for å finne rett skrujern:D Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nå har jeg lest igjennom litt, og siden jeg nettop har bestillt en Ps3, har jeg ikke veldig mye penger å strø med! Så går det da bra å kjøpe en ekstern harddisk, legge inn backup på denne, for så å ta Harddisken inni den eksterne ut og sette den i Ps3`en, og så sette 40gb harddisken inn i det "eksterne-coveret"? Ville blitt en smule billigere! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne riktig utstyr for å få ut denne blå skruen? Jeg var ista på Clas Ohlson for å få tak i det utstyret som han/henne i førsteposten linker til. De hadde den ikke inne men hadde en del annet Bitsskrutrekkersett, men var ikke sikker på hva som var riktig. Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Stjernetrekkeren på Leatherman PST II funker fint. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...38;c:36208;r:pg noen som vet om denne hardisken er like bra som samsungen? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...38;c:36208;r:pg noen som vet om denne hardisken er like bra som samsungen? "edit" går får samsungen jeg! noen som vet om det er nødvendig med sån bånd man har rundt armen?? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvis du tenker på son antistøt bånd så tror jeg ikke det er noe vits. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ja var det jeg tenkte på ja! takk får svar Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Neeei, ser ut til at den blå skruen jeg skal få opp er litt ødelagt, etter at jeg prøvde å få den opp en tid tilbake når det var noe galt med harddisken. What to do?! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har lest at en del har dratt den ut med tang, har ikke gjort dette selv, har bare hørt det. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Må nok kanskje prøve på det selv når jeg får harddisken. Får den kanskje i morgen. Er bare redd jeg skal få skadet den eller noe. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 bruk en tang til å skru den løs. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har nå hentet 250 gb harddisken min. Må nå bare få ut den forbanna blå skruen! edit: Fått skiftet nå, sjukt deilig! Endret 2. januar 2008 av Triiiip Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hentet hardisken min i dag på postkontoret. Fulgte alle stegene i denne "oppskrifta" gikk som en drøm:D Eneste jeg var litt usikker på var om skrujernet mitt ville passe. Jeg prøvde først veldig forsiktig å få ut den blå skruen, slutselig løsnet denne. Skrivene satt ikke hardt på, tok de forsiktig av med et vanlig skrujern. Men når jeg så på systeminfo stod det at jeg hadde 202gb/237gb(eller noe) Selv etter at jeg hadde formatert den. Regner med at det skal være slik? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Var sånn hos meg å. Litt småskuffet men. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Dette har vel kanskje med at ps3 oppererer med FAT32 system...? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror dette skjer med alle uansett harddisk..Siden på min 40GB ps3 så står det **/37GB... Så det er nok bare noe vi må leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå