E_B84 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hei igjen. Fikk ordnet det, så jeg tenkte jeg kunne oppdatere dere på hvordan jeg fikset det. Det var egentlig ganske banalt enkelt. Jeg koblet 500Gb-disken tilbake i PCen, formaterte den til FAT32 og satte den inn i PS3'en igjen. Fikk fortsatt ikke liv i den, så jeg prøvde minnepennen igjen, og da fungerte det fint Så nå sitter jeg og laster ned fra PS+ for harde livet for å få inn alle spillene jeg har derfra. Takk for oppdatering Jeg har akkurat kjøpt en brukt PS3 slim 160GB (ikke ultra-slim) som jeg tenkte jeg skulle prøve å bytte hdd på.. Er det denne updaten du la på usb-penn og installerte?http://no.playstation.com/ps3/support/system-software/detail/item680393/ Eller måtte du først ha en fil for selve OSet, og så updaten etter det? Takk for svar Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg lastet ned denne: http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps3/ Husk mappestrukturen, så skal du være good to go Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg lastet ned denne: http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps3/ Husk mappestrukturen, så skal du være good to go Takker! Er det slik at man kan velge at PS3 skal legge hele spillet på disk så man kan slippe å bytte fysisk spillplate for å spille et annet spill? Eller er det deler av spillet som PS3en legger på disken? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Det er bare noen spill som er mulig å installere. De trenger likevel disk i maskinen, men fordeler med å installere et spill er at lastetidene blir kortere. Det er ikke mulig å installere et spill for å spille det uten disk. Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Det er bare noen spill som er mulig å installere. De trenger likevel disk i maskinen, men fordeler med å installere et spill er at lastetidene blir kortere. Det er ikke mulig å installere et spill for å spille det uten disk. Ok, takk igjen Aner du ca hvor mange GB som den delen av spillene som blir lagt på disk tar? Prisforskjellen på 500GB og 1 TB er ikke veldig stor, men hvis det ikke er mer enn for eksempel 5GB pr spill, så vil selv 500GB være i overkant av hva som er nødvendig Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Er bare et problem med denne tutorialen, du må legge til at ps3 slim eller nyere ikke støtter externe disker som kun bruker 1 kabel som WD my passport. Ps3'en min klarte ikke engang å boote opp disken. Lenke til kommentar
tratrins Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Hei alle! Nå har jeg sett meg lei av å ha dårlig plass på ps3'en min og ønsker å oppgradere med mer lagring. Problemet er at det ser ut til at linker til produkter som har blitt lagt ut tidligere i diskusjonsforum er ikke å få tak i i nettbutikkene lenger Jeg har ikke sååå mye peiling på sånt, så lurte på om noen av dere har noen konkrete tips til hva jeg bør kjøpe? Er litt redd for å kjøpe feil..! Tenkte i hvert fall 500 gb. Ville denne passet f eks? https://www.komplett.no/wd-mobile-blue-500gb/790636 Ser at noen har kjøpt SATA 300, mens denne har 600. Aner ikke hva det betyr. Har det noe å si? Edit: Har en feit versjon 40 gb, om det skulle ha noe å si Endret 28. juni 2014 av tratrins Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ja, den vil passe. Men den er ikke på lager Lenke til kommentar
tratrins Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Så bra! Takk for hjelpen Nei er ikke på lager, men kommer inn i morgen - tror jeg klarer å vente Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hei har noen fått større en 1 TB harddisk å fungere med 1 generasjon PS3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Avklistret. Det er vel ikke mange som har behov for å bytte HDD på ps3 lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå