Aleks Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det ikke sånn at med engang man åpner Ps3'en så ryker garantien? Mener det var sånn med Ps2'en.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke når det er snakk om HDD. Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei! Noen som vet forskjellen på http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...71;c:36208;r:pg og http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...02;c:36208;r:pg 250 GB begge to, men Hitachien er dyrere, lurer bare på om den bruker mindre strøm, eller blir mindre varm enn Samsungen.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ville ha valgt samsungen. Vet ikke så mye om de to diskene der, men samsung har gennerelt gode og stillegående disker. Det blir i allefall det jeg putter i min senere. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som kan anbefale denne? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 Hadde vel heller bare kjøpt denne med det samme koster jo omtrent like mye, min erfaring med samsung er ihvertfall at de er støysvake. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vurderer å skifte ut 40GBen min med en 250gb. Ser at mange anbefaler Samsung sin. Hvordan er støyen på denne? Lavere eller høyere en disken som følger med (60 og 40). Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skulle jeg likt og vite og. Har ikke hørt 60GB disken en eneste gang. Men så skal det vel litt til for og overdøve vitestøyen fra min ps3 og Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har aldri hørt noe lyd fra samsung hdd'n jeg kjøpte. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Om man skifter harddisk, mister man da garantien? Nope. Men hvis du skifter og ps3'n streiker, bør du sette i den gamle hdd'n for det kan hende Sony skifter denne ved reperasjon og da mister du den nye hdd'n din. Står dette noe sted? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Står dette noe sted? Vet ikke om det står noen sted, men jeg fikk høre dette av noen på forumet her. Det høres da ikke så usannsynelig ut, eller...? Lenke til kommentar
Monroe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Elkjøp bl.a. skriver: "Den nye PlayStation 3 med avtagbar 40GB harddisk (HDD)" Er vel ingen vits i å skrive det hvis garantien ryker hvis du bytter? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Elkjøp bl.a. skriver: "Den nye PlayStation 3 med avtagbar 40GB harddisk (HDD)"Er vel ingen vits i å skrive det hvis garantien ryker hvis du bytter? Er jo akkurat det den ikke gjør! Du mister ikke garantien ved å bytte HDD! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har fått et gavekort på komplett nå. Skal ha meg en 250 gb harddisk til PS3en min. Er denne en god harddisk? Noen har den til sin PS3? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen som har prøvd og sette inn en 7200 RPM disk? Har en liggende, og det er veldig fristende og sette den inn Hørte at den kunne bli overopphetet av det? Hva er konsekvensene av overoppheting? Detter hele maskina fra hverandre da eller? Endret 25. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kommer til og lese denne når play TV(eller hva det heter) kommer. Da skal den største disken på markedet inn ja det blir billig! Kjøpte selv en 250GB til 1100 EDIT: vurderer og kjøpe 3,5" sette den i PC-en og sette ps3 ved siden av og kjøre vanlig SATA kabel (fungerer i teorien) da blir jo GB'ene plutslig billige! Det man å kan gjøre: Ta en (uansett hvor mange gb) 3.5" SATA hdd, bruk en gammel strømforsyning. så forlenger du SATA kabelen, pirker den inn der den kobles i(inne i ps3en, ganske pirkete å gjøre), man kan se det hvis man lyser inn hvor hdd står i ps3en.så kobler du strømforsyninga til hardisken.)nå vil hardisken være på utsiden av ps3en, men SATA kabelen vil være inne i playstationen. Dette fungerer i praksis, tar ikke ansvar for dette:D Bare en tanke jeg fikk i hode:P Bør helst være 5400rpm(vet at det mest sansynligvis blir å gå med 7400, men vil ikke risikere ps3en min for det(i og med at forskjellen er så liten) Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som har prøvd og sette inn en 7200 RPM disk? Har en liggende, og det er veldig fristende og sette den inn Hørte at den kunne bli overopphetet av det? Hva er konsekvensene av overoppheting? Detter hele maskina fra hverandre da eller? Er usikker om den går direkte i standby modus. Men hvis man ser nøye på ps3en så ser man at den har ganske god kjøling. Kan også hende at den bare slutter å fungere? Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg har fått et gavekort på komplett nå. Skal ha meg en 250 gb harddisk til PS3en min.Er denne en god harddisk? Noen har den til sin PS3? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 Hei! Vurdere å kjøpe denne hardisken og. I og med at den er 2.5"SATA + 5400rpm så regner jeg med at den skal fungere. Samsung skal vist være gode og veldig stillegående hardisker:D Endret 26. desember 2007 av tosk422 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå