TuRb0 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Herregud som den blåe skruen sitter fast på min 60gb versjon ps3. For jo f**n ikke den av. EDIT: Endelig Endret 27. august 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ja, garantien ryker hvis du bytter diksen, og det er bare 2,5" som passer i PS3. Skulle kanskje kjøpt en med større disk i? Garantien ryker ikke hvis du bytter disk. Can I upgrade the hard disk drive (HDD) inside my PlayStation®3 computer entertainment system? The PlayStation 3 system hard disk drive (HDD) is removable and upgradeable. An upgrade can be performed by removing the hard drive and replacing it with a larger capacity drive. Upgrading the HDD will not void the warranty, however, the consumer takes full responsibility when upgrading the HDD. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kan man bytte HDD i slim utgaven også?? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, det skal være et lite plast lokk på undersiden man skal kunne ta av, også skal du skru ut en skrue så løsner lokker også er det samme prosedyre som på fat. Hvis jeg husker riktig da, er en liten stund siden jeg gjorde det Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Stemmer det Og garantien har aldri røket på PS3 ved diskbytte. Man må bare huske å ta vare på orginaldisken. Legg den i antistat posen til disken du bytter ut med og putt den på et trygt sted. Må du noen gang sende inn PS3en på garantirep må denne monteres igjen først. Sony har selv beskrevet dette. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det noen som kan anbefale en harddisk til ps3'en? Jeg har 60GB nå og er så full at jeg ikke har plass til å laste ned en liten demo engang.. Når jeg først skal skifte så vil jeg ha en som er så stor at jeg ikke trenger å bekymre meg for å bli full med det første. Også må jeg ha meg en ekstern harddisk til å ta backup med, noen som vet om en med god plass og til en grei pris? Jeg tenker å stikke inn til byn og se etter noe på Clas Ohlson i morgen. Det eneste jeg er usikker på når det kommer til skiftingen er formateringen av den eksterne harddisken, men jeg finner vel ut av det til slutt Setter pris på om noen hadde giddet å komme med et lite forslag Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Spørsmål! Tror dere en butikk kunne bytta harddisk for meg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bytte disk gjør du på ca. 1 minutt. Er ikke nødvendig å betale noen for å gjøre den jobben. Så lenge du har en ekstern disk som du kan ta backup på så er det null stress. Det som tar tid er backup også legge det inn på på PS3'en igjen det brukte vel jeg ca. tre og en halv time på. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 så det går så kjapt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 så det går så kjapt? Jeg har den siste feite utgave (80GB) og brukte ca. 1 minutt på å bytte disk, tror det var to skruer, dra noe til siden ut med disken også gjøre det i motsatt rekkefølge igjen, ca. 1 minutt. Det som tar tid er som sagt backup og når man skal legge backupen inn igjen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hva slags harddisk bør jeg kjøpe? er litt noob på sånt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 2,5 tommer s-ata, alle disse vil virke. Jeg kjøpte 320GB når jeg byttet, er nok av plass viss du ikke har planer om å fylle den med filmer. Men du får jo 500GB for rundt 500 kroner så der er ikke en veldig dyr oppdatering Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hmm.. tror jeg går for en 500gb, men hvilken? det er så stort utvalg D: Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Herregud som den blåe skruen sitter fast på min 60gb versjon ps3. For jo f**n ikke den av. EDIT: Endelig Jeg hadde også problemer med den blå skruen på min 60GB version. På det første forsøket jeg gjorde på å skru den rundt, forsvant alt av spor i skruen. Jævla japser som ikke klarer å bruke skikkelige skruer. Det endte med at jeg måtte finne fram knipetangen og styre på, heldigvis kjøpte jeg meg 500GB harddisk, så jeg trenger forhåpentligvis aldri å se den skruen igjen. hmm.. tror jeg går for en 500gb, men hvilken? det er så stort utvalg D: Spiller det noe rolle da? Gå til Clas Ohlson e.l og fortell noen som jobber der at du skal ha en 500GB SATA harddisk på 2,5'' Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg hadde også problemer med den blå skruen på min 60GB version. På det første forsøket jeg gjorde på å skru den rundt, forsvant alt av spor i skruen. Jævla japser som ikke klarer å bruke skikkelige skruer. Eller amatører som ikke bruker skrutrekkere som passer 100% og ikke kan dette med å skru. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hmm.. tror jeg går for en 500gb, men hvilken? det er så stort utvalg D: Er egentlig ett fett for å si det sånn, men jeg har alltid hatt god erfaring med WD (western digital) disker så det er de jeg bruker. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kan anbefale WD sine disker, kjøpte Denne for halvannet år siden til PS3en, funker knall 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg hadde også problemer med den blå skruen på min 60GB version. På det første forsøket jeg gjorde på å skru den rundt, forsvant alt av spor i skruen. Jævla japser som ikke klarer å bruke skikkelige skruer. Eller amatører som ikke bruker skrutrekkere som passer 100% og ikke kan dette med å skru. Snakker om? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kan anbefale WD sine disker, kjøpte Denne for halvannet år siden til PS3en, funker knall hmm, kansje jeg bestiller den Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Må disken være på 8mb cache eller kan det være mer?Vil denne i så fall passe? Etter at jeg kjøpte PSN+ har det blitt litt lite med 60gb Endret 26. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå