Katatonia Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Den vil nok funke helt fint! Ok. Takk for svar. Jeg gleder meg til å oppgradere. Har en av de på 40 GB.. =S Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har planer om å bytte Harddisk i min PS3. Vil denne fungere? Måtte du vente lenge på den disken? Jeg har nemlig kjøpt en disk derfra selv. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei, jeg har ett spørsmål Jeg lurer på, hvis jeg skal overføre noe fra ps3 til hardisken, funker det å bare koble den til med usb? Jeg prøvde det, men jeg fant den liksom ikke :S Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Påse at harddisken er formatert i FAT Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 hvordan vet jeg om den er det? står det på pakken ellerno? (er litt noob på dette ) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du kopler den til en PC og sjekker under egenskaper for disken. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Høyreklikk på disken i "min datamaskin", klikk så på "egenskaper". Der står det beskrevet hvilket filsystem det er. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 men hvis det ikke er FAT, er det noe jeg kan gjøre for å gjøre den om til FAT ellerno? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Enkleste er å formatere den med et program som kan formatere store disker til Fat32. Husker desverre ikke noe navn i farta men burde gå an å finne noe med Google. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du kan bruke "computer management"(vet ikke hva de kaller det på norsk) under "kontrollpanel" Jeg anbefaler deg å google din problemstilling hvis du har problemer, evt. spørre i riktig forum. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du kan bruke "computer management"(vet ikke hva de kaller det på norsk) under "kontrollpanel" Jeg anbefaler deg å google din problemstilling hvis du har problemer, evt. spørre i riktig forum. Nei det kan han sansynligvis ikke. Er harddisken over ca. 30GB får man kun lov å formatere til NTFS i windows. exFAT i W7. Ingen av disse virker ikke på PS3. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Han kan da bare lage en partisjon på 30gb. Uansett så er widows så patetisk at jeg mangler ord. Endret 5. august 2010 av nortridge Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 funker disse nye harddiskene på 2000 gb og? evt. hvordan formaterer man dem? er det slik at man må første sette dem i pcen for å så formatere eller er det bare å sette dem rett i ps3 også formatere på ps3en? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 2.5" på 2000GB? Eller lurer du på om du får en 3.5" inn i PS3? Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 ah er det kun 2.5" som passer?. Men går dette ut over garantien på konsollen hvis man skifter harddisk? Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, garantien ryker hvis du bytter diksen, og det er bare 2,5" som passer i PS3. Skulle kanskje kjøpt en med større disk i? Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 nah tenker vel 120 holder for en stund hvis jeg senere vil bytte så skulle vel det ikke være så lenge før garantien går ut uansett Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) men når man skal formatere den interne 2.5" man kjøper, da bruker man vanlig pc først sant? og så formaterer den til FAT32 for å så putte den i ps3en? Noen som har prøvd SSD? funker det? Endret 25. august 2010 av Phoenix8 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 men når man skal formatere den interne 2.5" man kjøper, da bruker man vanlig pc først sant? og så formaterer den til FAT32 for å så putte den i ps3en? Noen som har prøvd SSD? funker det? Nei. Man setter den rett i PS3-en så ordner den resten. Har hørt at SSD i PS3 er sløs av penger. Er marginal, om knapt noen ytelsesøkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå