jfx Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Bra guide! Hva er den største disken folk har puttet inn i sin PS3? Og er det noen som har prøvd seg med en 7200 rpm disk? (Om mulig kunne det kanskje vært interressant med en oversikt over hva slags disker folk har benyttet også?!) Leste artiklene angående 7200rpm som det ble linket til ovenfor, og de svarte på mine spm. angående dette! Takker! (Ja, vet jeg burde lest de før jeg spurte.. ) Noen som har testet med 250gb disk? F.eks. denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 ? Endret 8. oktober 2007 av Mori Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Trådstarter brukte en 250gb disk ..? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har testet med 250gb disk? F.eks. denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 ? 9663473[/snapback] Er det ikke den der jeg kjøpte da? Det ligger jo link til den jeg kjøpte i guiden! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis man må sende inn PS3'en på reparasjon bør man sette tilbake den originale disken, for Sony bytter ikke over disken som står i til en eventuelt ny PS3. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis man må sende inn PS3'en på reparasjon bør man sette tilbake den originale disken, for Sony bytter ikke over disken som står i til en eventuelt ny PS3. 9664661[/snapback] Og dette har du smertelig erfart eller?? Lenke til kommentar
jfx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det ikke den der jeg kjøpte da? Det ligger jo link til den jeg kjøpte i guiden! Doh! Det har du rett i, leste igjennom litt vel fort ja, fokuserte på stegene og ikke disken du brukte! Da bestiller jeg nok en sånn! Takk igjen for bra guide! Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Doh! Det har du rett i, leste igjennom litt vel fort ja, fokuserte på stegene og ikke disken du brukte! Da bestiller jeg nok en sånn! Takk igjen for bra guide! Ser at den ligger noe lavere i pris her, http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1577402;c:100521 Fikk den samme disken i går - skal operere PS3en i morgen. Kjempebra tråd dette - kokebokoppskrifter kan vi like ! Edit: Skiftet HD i dag, og hele operasjonen er som en barnelek - eneste utfordringen ligger i å velge rett skrutrekker til de ørsmå skruene. PH2 er ikke mulig å bruke her, det blir ALTFOR stort . Få fatt i en PH1 trekker av god kvalitet - evt et bits sett av godt merke. De fleste jernvarehandlere har slikt i bøtter og spann - Clas Ohlson sine kan vel også duge. Tips: Bruk tang til å løsne de fire skruene som holder disken i trauet før du bruker skrutrekkeren. De sitter sannsynligvis godt fast, og kryssporet er lite og skruen bløt. Endret 11. oktober 2007 av Heseblesen Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 blir gamerprofilen lagt opp på internett på samme måte som på xbox 360? I såfall så gidder jeg ikke å ta backup av det som er på HDen. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 blir gamerprofilen lagt opp på internett på samme måte som på xbox 360? I såfall så gidder jeg ikke å ta backup av det som er på HDen. Alt som har med gamerprofiler og ps3 innstillinger forsvinner ikke ved hdd skifte! Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Alt som har med gamerprofiler og ps3 innstillinger forsvinner ikke ved hdd skifte! så hvis jeg bare setter i en ny HDD og driter i å ta backup, så vil fremdeles gamerprofilen og innstillinger være der? edit: dropper å skifte HDD da den ene skrua ble føcka opp. Gidd å bruke skikkelige skruer sony Endret 12. oktober 2007 av bokfinn Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Fikk du ikke skruen opp da? Jeg måtte bruke tang på 1 skru vertfall... Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 brukte tang på alle, gikk greit da Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg fikk ikke inn den ene skruen jeg i det hele tatt jeg... Gjengene var mongo på skruen så den gikk bare skakt... men det funker da med 3 skruer! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kommer til og lese denne når play TV(eller hva det heter) kommer. Da skal den største disken på markedet inn Lenke til kommentar
dioX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Kommer til og lese denne når play TV(eller hva det heter) kommer. Da skal den største disken på markedet inn ja det blir billig! Kjøpte selv en 250GB til 1100 EDIT: vurderer og kjøpe 3,5" sette den i PC-en og sette ps3 ved siden av og kjøre vanlig SATA kabel (fungerer i teorien) da blir jo GB'ene plutslig billige! Endret 14. oktober 2007 av dioX Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ja det blir billig! Kjøpte selv en 250GB til 1100 Kan da ikke bli så dyrt. Er ikke 250GB bortimot det største a? det største du finner i prisguiden til HW er 250GB og det er en 320GB men den virker det ike som er sluppet enda. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan da ikke bli så dyrt. Er ikke 250GB bortimot det største a? det største du finner i prisguiden til HW er 250GB og det er en 320GB men den virker det ike som er sluppet enda. Trodde 500 var det største man kunne få på 2,5" men dette er vel da ikke tilfelle Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hmm.. KOM MED STØRRE SSD NÅ!! Det hadde vært fett i ps3 Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Om man skifter harddisk, mister man da garantien? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Om man skifter harddisk, mister man da garantien? Nope. Men hvis du skifter og ps3'n streiker, bør du sette i den gamle hdd'n for det kan hende Sony skifter denne ved reperasjon og da mister du den nye hdd'n din. Endret 23. oktober 2007 av Aafloey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå