Alinoe Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fant det ut. Måtte legge inn firmware fra en USB-pinne. Merkelig, men jaja. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Bladde 2 sider tilbake og fant ikke det jeg søkte etter. Tenkte å sette inn større hdd. Trenger man ekstern harddisk hvis man vil ta vare på trophies som jeg har fått i noen spill eller vil de forsvinne selv om jeg tar backup av saves og spillene jeg har lastet ned? Noen som kan svare meg på dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Bladde 2 sider tilbake og fant ikke det jeg søkte etter. Tenkte å sette inn større hdd. Trenger man ekstern harddisk hvis man vil ta vare på trophies som jeg har fått i noen spill eller vil de forsvinne selv om jeg tar backup av saves og spillene jeg har lastet ned? Noen som kan svare meg på dette? Du må ha en USB-lagringsenhet for å i det hele tatt få tatt backup uansett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Fysiske 4X porter er åpne og lar seg allerede bruke til skjermkort. Men nå er de fleste Raidkontrollere 4x og dermed var det 1x skjermkort vi hadde behov for. Endret 14. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bladde 2 sider tilbake og fant ikke det jeg søkte etter. Tenkte å sette inn større hdd. Trenger man ekstern harddisk hvis man vil ta vare på trophies som jeg har fått i noen spill eller vil de forsvinne selv om jeg tar backup av saves og spillene jeg har lastet ned? Noen som kan svare meg på dette? Du må ha en USB-lagringsenhet for å i det hele tatt få tatt backup uansett. Ok, men for å beholde trophies hva gjør jeg? Lagrer spillene og save games på ekstern hdd? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bare ta backup akkurat som i guiden. Trophies forsvinner ikke. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Nevermind Endret 20. september 2008 av Skrufgreen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bryter man garantien på PS3 viss du bytter hardisk? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det står i manualen hvordan man bytter harddisk, ergo bryter man ingen garanti. Det er dog mye verre med Xbox360. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fett. Så viss du gjør noe galt og hele dritten blir herpa så kan du bare sende den på rep da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hvis du ødelegger den selv nei, du gjør alt selv på egen risiko. Det finnes ingen garanti for selvpåført skade på PS3. Endret 21. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Lurer på en ting: Kan jeg legge inn videofiler fra en ekstern hdd inn på ps3 sin hdd? Bare å plugge inne eller? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Lurer på en ting: Kan jeg legge inn videofiler fra en ekstern hdd inn på ps3 sin hdd? Bare å plugge inne eller? Yes! Plugg inn, finn fila, trykk trekant, velg Copy. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke orket å lese alle svarene i denne tråden og har et forholdsvis enkelt spørsmål. Hvis jeg har kjøpt helt ny PS3 (har ikke fått den enda engang), trenger jeg å ta backup av noe som helst? Telcontar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke orket å lese alle svarene i denne tråden og har et forholdsvis enkelt spørsmål. Hvis jeg har kjøpt helt ny PS3 (har ikke fått den enda engang), trenger jeg å ta backup av noe som helst? Telcontar Nei. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ta dog vare på den orginale disken i sin opprinnelige stand da den må monteres tilbake om du vil ha garantireperasjon. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 trenger jeg å ta backup av noe som helst? Du trenger ikke å ta backup før du bytter, men du bør ta backup av savegames noen ganger i måneden etter at du har byttet. Det er veldig kjedlig å miste alt en har lagret. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 er ikke så veldig kjent med swissknife, og hvordan det fungerer. når man endrer systemet på den eksterne harddisken, kan det da skade det du har der fra før av. og hvordan bruker mann det??? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du endrer den eksterne harddisken fra NTSC til FAT32 mister du alt som er lagret på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå