Gå til innhold

Hvordan skifte HDD på PS3 Tutorial.

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilte torsdag og fikk siste pakken i dag. så tok 4 virkedager før jeg fikk alle varene. Første pakken som ble sendt med schenker hadde jeg mandag med 2.5" disken, så den fikk jeg etter 2 virkedager.

Litt morsomt og bestille 5 ting og få det i fire forskjellige pakker direkte fra 4 forskjellige leverandører.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
bestilte torsdag og fikk siste pakken i dag. så tok 4 virkedager før jeg fikk alle varene. Første pakken som ble sendt med schenker hadde jeg mandag med 2.5" disken, så den fikk jeg etter 2 virkedager.

Litt morsomt og bestille 5 ting og få det i fire forskjellige pakker direkte fra 4 forskjellige leverandører.

litt av en suppe:P ca. 4 dager? det var de jeg tenkte meg, så når jeg bestiller den i dag er den antaglig hvis kommet til mandag?

EDT: hvorfor må man ta backup fil? når alt er på den gamle disken?

så lurte jeg på en annen ting, kan jeg få lastet over saves fra ps3 til pc`?

Endret av beanfan94
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke lagt noe på disken enda så trengte ikke å ta backup til ekstern disk. men greit om du har mye savegames og slikt. Er ikek sikker på om man får lagt backupen på pc.

Betalte bare 173 kroner i frakt på 4 pakker og det er ometrent det samme som for en stor. 125 kr er vel minimumsfrakten deres.

Lenke til kommentar
Hvor mye plass tar backup'en? Holder det med en 8GB minnepenn, eller MÅ man ha en ekstern harddisk?

EDIT: Clas Ohlson linken funker ikke.

Kommer ann på hva du skal backe-up. Dersom det bare er savegames går det fint med minnepenn. Vil du ta backup av game data, filmer, installerte spill osv, trenger du en god del mer plass.

Lenke til kommentar

har fått nå harddisken, men nå kommer noob spørsmåle, den likner ikke på det som er på bilde... med at den harddisken på amentio likner en cd plate.. mens den jeg fikk er bare pc chip på den ene siden

EDT: bytta harddisk så fikk jeg feilmelding.. som sikkert andre har fått hva gjør jeg da?

Endret av Fear the Scare
Lenke til kommentar

Les manualn eller på den her siden før du laster ned oppdateringen via linken på siden. Bruk en pc og du må ha en usb penn med nok plass og lager en mappe under der som heter PS3, deretter en mappe under der igjen som heter UPDATE bruk store bokstaver i folder navnene. Legg oppdateringsfila i update mappa og sett pennen i PS3 maskinen og følg instruksjonene på skjermen når du starter den.

http://no.playstation.com/help-support/ps3...ftware/updates/

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...