Fear the Scare Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 hvor lang tid kan det ta å bestille ting fra amentio? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) bestilte torsdag og fikk siste pakken i dag. så tok 4 virkedager før jeg fikk alle varene. Første pakken som ble sendt med schenker hadde jeg mandag med 2.5" disken, så den fikk jeg etter 2 virkedager. Litt morsomt og bestille 5 ting og få det i fire forskjellige pakker direkte fra 4 forskjellige leverandører. Endret 31. juli 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Amentio har ikke egne lagre så det sendes direkte fra distributører. Litt dyr frakt dog pga. dette. 125,- for å sende en 2,5" disk, det er jo ca. 20% av pakkens verdi totalt sett. Endret 31. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) bestilte torsdag og fikk siste pakken i dag. så tok 4 virkedager før jeg fikk alle varene. Første pakken som ble sendt med schenker hadde jeg mandag med 2.5" disken, så den fikk jeg etter 2 virkedager.Litt morsomt og bestille 5 ting og få det i fire forskjellige pakker direkte fra 4 forskjellige leverandører. litt av en suppe:P ca. 4 dager? det var de jeg tenkte meg, så når jeg bestiller den i dag er den antaglig hvis kommet til mandag? EDT: hvorfor må man ta backup fil? når alt er på den gamle disken? så lurte jeg på en annen ting, kan jeg få lastet over saves fra ps3 til pc`? Endret 31. juli 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde ikke lagt noe på disken enda så trengte ikke å ta backup til ekstern disk. men greit om du har mye savegames og slikt. Er ikek sikker på om man får lagt backupen på pc. Betalte bare 173 kroner i frakt på 4 pakker og det er ometrent det samme som for en stor. 125 kr er vel minimumsfrakten deres. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 du kobler til ekstern USB disk eks. og tar backup til den. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 hmm, men jeg tar jo bare de viktige savene på en usb penn.. går ikke det ganske greit? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hvor mye plass tar backup'en? Holder det med en 8GB minnepenn, eller MÅ man ha en ekstern harddisk? EDIT: Clas Ohlson linken funker ikke. Endret 2. august 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
goggys Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvor mye plass tar backup'en? Holder det med en 8GB minnepenn, eller MÅ man ha en ekstern harddisk? EDIT: Clas Ohlson linken funker ikke. Kommer ann på hva du skal backe-up. Dersom det bare er savegames går det fint med minnepenn. Vil du ta backup av game data, filmer, installerte spill osv, trenger du en god del mer plass. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En kompis av meg sa/trodde at 40 GB PS3 klarer ikke mer enn 250 GB hardisker... er det sant eller tullet? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En kompis av meg sa/trodde at 40 GB PS3 klarer ikke mer enn 250 GB hardisker... er det sant eller tullet? Tull. Har selv 320GB i min. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har prøvd 500gb? Eller veit om kontrolleren takler det? (..regner med den gjør det, siden folk har 320gb) Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) har fått nå harddisken, men nå kommer noob spørsmåle, den likner ikke på det som er på bilde... med at den harddisken på amentio likner en cd plate.. mens den jeg fikk er bare pc chip på den ene siden EDT: bytta harddisk så fikk jeg feilmelding.. som sikkert andre har fått hva gjør jeg da? Endret 4. august 2008 av Fear the Scare Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Eks. bidrar med vesentlig mer informasjon om problemet osv. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 har fått nå harddisken, men nå kommer noob spørsmåle, den likner ikke på det som er på bilde... med at den harddisken på amentio likner en cd plate.. mens den jeg fikk er bare pc chip på den ene siden Såklart er det deksel utenpå hardisken. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hmm, annet problem jeg må ha oppdatering på den nye harddisken og jeg finner den ingen steder... kan noen hjelpe meg.. sikkert flere som har hatt samme problem.. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Les manualn eller på den her siden før du laster ned oppdateringen via linken på siden. Bruk en pc og du må ha en usb penn med nok plass og lager en mappe under der som heter PS3, deretter en mappe under der igjen som heter UPDATE bruk store bokstaver i folder navnene. Legg oppdateringsfila i update mappa og sett pennen i PS3 maskinen og følg instruksjonene på skjermen når du starter den. http://no.playstation.com/help-support/ps3...ftware/updates/ Endret 4. august 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Lugmeister: Takker for svar, sså lurte jeg på en ting, hvis jeg har en ps3 som er sendt fra hong kong som er forresten hvit i fargen, kan jeg bruke Eu oppdatering eller MÅ jeg ha hong kong/japansk oppdatring da? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det vet jeg faktisk ikke. har bare eid min PS3 i 2 uker så har ikke satt meg så mye inn i de forskjellige versjonene. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hmm, men tror du at det kan ble inn fatal feil, hvis jeg tar feil versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå