bkf_94 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hei Jeg så en ganske morsom episode av Seinfield for en stund siden men jeg husker ikke hvilken episode det var, lurte på om noen Seinfield Eksperter kunne hjelpe meg? Det eneste jeg husker var at George hadde funnet på noe som tilfredstilte kjæresten hannes i sengen, også fikk Elaine sin kjæreste vite om denne måten så brukte han det SÅ fikk George vite at Elaine's kjæreste gjordet det med Elaine så han syntes det var ekkelt å gjøre det med sin kjæreste Noen som vet hvilken episode det her var? Endret 6. oktober 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Begynn her og se om du kjenner igjen noe av innholdet. Hvis du skjønner hvilken episode det er snakk om, klarer du nok å oppspore hvordan du får tak i den etterhvert. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Det er den hvor elaine sin kjæreste bruker samme "move" som jerry i sengen. Jerry forteller også george hvordan dette "movet" skal gjøres i sengen. Husker ikke helt hva episoden heter men eg kan se om jeg finner det ut EDIT: jeg tror episoden heter The dealership, men er ikke helt sikker Endret 7. oktober 2007 av AlexGM Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Begynn her og se om du kjenner igjen noe av innholdet. Hvis du skjønner hvilken episode det er snakk om, klarer du nok å oppspore hvordan du får tak i den etterhvert. 9653835[/snapback] Sjekket gjennom HELE listen men fant den ikke Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er den hvor elaine sin kjæreste bruker samme "move" som jerry i sengen. Jerry forteller også george hvordan dette "movet" skal gjøres i sengen. Husker ikke helt hva episoden heter men eg kan se om jeg finner det ut EDIT: jeg tror episoden heter The dealership, men er ikke helt sikker 9654577[/snapback] Takk, skal sjekke listen Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ikke the dealership, den heter The fusili jerry. "Jerry and Puddy have a falling-out after Jerry discovers Puddy has been using a particular "move" in bed with Elaine". Endret 7. oktober 2007 av AlexGM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå