Primer4 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg klarte og ødelegge hovedkortet mitt, (ikke med overklokking men rett og slett brutalitet) har fortsatt ca. 6mnd med garanti på det men mangler den der antistatiskebobleposen, noen tips? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake. 9651556[/snapback] kan de se det? , kan ikke jeg bare si at det må ha blitt ødelagt i posten? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Garantien dekker neppe brutalitet! Neppe noen krise å sende det inn uten posen. Ville uansett snakket med butikken om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Garantien dekker neppe brutalitet! Neppe noen krise å sende det inn uten posen. Ville uansett snakket med butikken om du ikke allerede har gjort det. 9651563[/snapback] ok, skal prøve, vil egentlig bare kjøpe nytt hovedkort men har ikke råd Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Og da er det riktig at butikken skal spandere på deg? Har DU ødelagt det så er det DU som må ta ansvar. Ikke lure butikken. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Siden du har ødelagt det, burde du kjøpe nytt for egne penger. Til en annen gang når du skal sende inn datakomponenter som er følsomme for statisk elektrisitet, må du ha en antistatisk pose. Du kan kontakte butikken du skal sende komponenten inn til, så sender de deg en slik pose. Det er dog ikke alltid gratis. Goscinny Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er vel slike ting som dette som gjør at ærlige kunder kan få problemer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken butikk er det snakk om? Dette er uansett ikke dekket av noen garanti. Men du kan jo prøve en spansk en. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake. 9651556[/snapback] kan de se det? , kan ikke jeg bare si at det må ha blitt ødelagt i posten? 9651559[/snapback] si at det ikke virket fra starten av... funker alltid på meg klarte å ødelegge et laptop tastatur på acer ferrari, bare sa at den var sånn da jeg fikk den så fikk jeg nytt XD Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er vel slike ting som dette som gjør at ærlige kunder kan få problemer 9652636[/snapback] Helt enig. No respect til slike lavmålsfolk. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Får bare håpe at butikken oppdater at det ble ødelagt etter uriktig bruk av kjøperen. Dessuten håper jeg at trådstarter har såppass samvittighet og innrømmer overfor butikken at han selv har skylden. Goscinny Lenke til kommentar
Buno Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake. 9651556[/snapback] kan de se det? , kan ikke jeg bare si at det må ha blitt ødelagt i posten? 9651559[/snapback] si at det ikke virket fra starten av... funker alltid på meg klarte å ødelegge et laptop tastatur på acer ferrari, bare sa at den var sånn da jeg fikk den så fikk jeg nytt XD 9655597[/snapback] Det er jo rett og slett idiotisk av deg.. voks opp folkens.. det er slike som deg som gjør at prisene går opp for oss andre... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake. 9651556[/snapback] kan de se det? , kan ikke jeg bare si at det må ha blitt ødelagt i posten? 9651559[/snapback] si at det ikke virket fra starten av... funker alltid på meg klarte å ødelegge et laptop tastatur på acer ferrari, bare sa at den var sånn da jeg fikk den så fikk jeg nytt XD 9655597[/snapback] har brukt det ett halvt år nå, så det blir litt rart og si at det ikke virket fra starten, men kan jo alltids prøve:p ps. spar meg for moralpreik folkens Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake. 9651556[/snapback] kan de se det? , kan ikke jeg bare si at det må ha blitt ødelagt i posten? 9651559[/snapback] si at det ikke virket fra starten av... funker alltid på meg klarte å ødelegge et laptop tastatur på acer ferrari, bare sa at den var sånn da jeg fikk den så fikk jeg nytt XD 9655597[/snapback] har brukt det ett halvt år nå, så det blir litt rart og si at det ikke virket fra starten, men kan jo alltids prøve:p ps. spar meg for moralpreik folkens 9656996[/snapback] Ja vi kan spare deg for moralpreken,men da må du slutte med ulovlige ting,det du tenker å gjøre er nemmelig straffbart,ser enkelte andre også skryter av å ha brukt samme metode, vedder på at dere er fremst i køen når det gjelder å klage på prisene Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake. 9651556[/snapback] kan de se det? , kan ikke jeg bare si at det må ha blitt ødelagt i posten? 9651559[/snapback] si at det ikke virket fra starten av... funker alltid på meg klarte å ødelegge et laptop tastatur på acer ferrari, bare sa at den var sånn da jeg fikk den så fikk jeg nytt XD 9655597[/snapback] har brukt det ett halvt år nå, så det blir litt rart og si at det ikke virket fra starten, men kan jo alltids prøve:p ps. spar meg for moralpreik folkens 9656996[/snapback] For det første så skulle du sagt fra lenge før hvis det ikke fungerte fra dag 1 For det andre så klarer de sikkert å se forskjell på skader som er påført med makt og skader som kan skje i posten når ting er godt innpakket. For det tredje så snakker du om reinspikka svindel som kan gi juridiske og økonomiske etterspill hvis/når det blir oppdaget. Og da har jeg ikke engang nevnt det moralske og etiske. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sannsynligheten for å klare å svindle butikken er minimal hvis du har fysisk ødelagt noe på hovedkortet. Sannsynligheten for at det får jurdidiske etterspill (erstatningskrav om tapt arbeidstid) eller at det får mer alvorige følger er kanskje høyere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja vi kan spare deg for moralpreken,men da må du slutte med ulovlige ting,det du tenker å gjøre er nemmelig straffbart,ser enkelte andre også skryter av å ha brukt samme metode, vedder på at dere er fremst i køen når det gjelder å klage på prisene 9658042[/snapback] Henger meg på dette. Mange som "tar en spansk en", men dette er way out of line! Dessuten ser jo butikken "voldskader" VELDIG lett... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du bruker Kinas stjerne og Russlands hammer og sigd i avataren din, de største forfekterne for kommunisme og så kommer du her og skal ha hjelp til noe som går utover "kameratene" dine (oss vanlige forbrukere)?? Du må jo være totalt blotta for all form for sunn fornuft eller du er så ung at du ikke veit noe som helst om hvordan verden fungerer. Samme bås havner forsåvidt Thomasy932 i også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå