Gå til innhold

ødelagdt hovedkort, hvordan sende tilbake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Garantien dekker neppe brutalitet!

Neppe noen krise å sende det inn uten posen.

Ville uansett snakket med butikken om du ikke allerede har gjort det.

9651563[/snapback]

ok, skal prøve, vil egentlig bare kjøpe nytt hovedkort men har ikke råd :(

Lenke til kommentar

Siden du har ødelagt det, burde du kjøpe nytt for egne penger. Til en annen gang når du skal sende inn datakomponenter som er følsomme for statisk elektrisitet, må du ha en antistatisk pose. Du kan kontakte butikken du skal sende komponenten inn til, så sender de deg en slik pose. Det er dog ikke alltid gratis.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake.

9651556[/snapback]

kan de se det? :p , kan ikke jeg bare si at det må ha blitt ødelagt i posten?

9651559[/snapback]

si at det ikke virket fra starten av... funker alltid på meg :p

klarte å ødelegge et laptop tastatur på acer ferrari, bare sa at den var sånn da jeg fikk den så fikk jeg nytt XD

Lenke til kommentar
Det blir vel ikke dekket av hverken garanti eller reklamasjon, så det behøver du ikke sende tilbake.

9651556[/snapback]

9651559[/snapback]

klarte å ødelegge et laptop tastatur på acer ferrari, bare sa at den var sånn da jeg fikk den så fikk jeg nytt XD

9655597[/snapback]

Det er jo rett og slett idiotisk av deg.. voks opp folkens.. det er slike som deg som gjør at prisene går opp for oss andre...

Lenke til kommentar

9651556[/snapback]

9651559[/snapback]

9655597[/snapback]

har brukt det ett halvt år nå, så det blir litt rart og si at det ikke virket fra starten, men kan jo alltids prøve:p

ps. spar meg for moralpreik folkens

Lenke til kommentar

9651556[/snapback]

9651559[/snapback]

9655597[/snapback]

har brukt det ett halvt år nå, så det blir litt rart og si at det ikke virket fra starten, men kan jo alltids prøve:p

9656996[/snapback]

Ja vi kan spare deg for moralpreken,men da må du slutte med ulovlige ting,det du tenker å gjøre er nemmelig straffbart,ser enkelte andre også skryter av å ha brukt samme metode, vedder på at dere er fremst i køen når det gjelder å klage på prisene :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

9651556[/snapback]

9651559[/snapback]

9655597[/snapback]

9656996[/snapback]

For det første så skulle du sagt fra lenge før hvis det ikke fungerte fra dag 1

For det andre så klarer de sikkert å se forskjell på skader som er påført med makt og skader som kan skje i posten når ting er godt innpakket.

For det tredje så snakker du om reinspikka svindel som kan gi juridiske og økonomiske etterspill hvis/når det blir oppdaget.

Og da har jeg ikke engang nevnt det moralske og etiske.

Lenke til kommentar
Ja vi kan spare deg for moralpreken,men da må du slutte med ulovlige ting,det du tenker å gjøre er nemmelig straffbart,ser enkelte andre også skryter av å ha brukt samme metode, vedder på at dere er fremst i køen når det gjelder å klage på prisene  :thumbdown:  :thumbdown:

9658042[/snapback]

Henger meg på dette. Mange som "tar en spansk en", men dette er way out of line! :nei:

Dessuten ser jo butikken "voldskader" VELDIG lett... :roll:

Lenke til kommentar

Du bruker Kinas stjerne og Russlands hammer og sigd i avataren din, de største forfekterne for kommunisme og så kommer du her og skal ha hjelp til noe som går utover "kameratene" dine (oss vanlige forbrukere)??

Du må jo være totalt blotta for all form for sunn fornuft eller du er så ung at du ikke veit noe som helst om hvordan verden fungerer.

Samme bås havner forsåvidt Thomasy932 i også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...