thekid Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vurderer å kjøpe meg denne Toshiba 42Z3030D 42" LCD-TV Full-HD (linket til netshop pga her er den en tusenlapp billigere enn hos de andre jeg har sjekket). Noen som har erfaringer med denne TVen? Tenker på spesielt på bilde som "henger igjen" når det store endringer på skjermen om dere skjønner hva jeg mener. Skal brukes til DVD og TV stort sett. Lenke til kommentar
M1710 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har ikke erfaringer med den, men jeg er på jakt etter det samme som deg Her er et annet forslag jeg har sett på: mpx Ser det er litt bedre kontrastnivå på samsungen, ikke innebygget tuner og "bare" 40".... Lenke til kommentar
thekid Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Har ikke erfaringer med den, men jeg er på jakt etter det samme som deg Her er et annet forslag jeg har sett på: mpx Ser det er litt bedre kontrastnivå på samsungen, ikke innebygget tuner og "bare" 40".... 9651580[/snapback] Ser ikke så værst ut den heller. Håpet på noen som har litt mer greie på dette kan si noen ord. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har en kompis som kan så LCD TV billig via lefdal, men må være fra deres sortiment, fant bare 37" utgaven av Toshibaen. Kan noen anbefalle en tilsvarende 42" fra deres hjemmesider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå