Lasse Ma Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei. Saken er den; Filene er for store til å legges i kurven. Slette for godt? JA trykker jeg. Mappene blir borte, men plassen blir ikke frigjort. Det er snakk om 40GB som er okkupert uten at jeg får fjernet det som står der. Noen som vet? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Gjort! Hjalp Ikke. Andre forslag? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Bruker Win Xp ja. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 kjør disk cleanup på disken og kryss av på compressed old files. Eg hadde 10 mb der, og etter og jobba i 15 min så hadde over 400mb mere plass Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 kjør disk cleanup på disken og kryss av på compressed old files.Eg hadde 10 mb der, og etter og jobba i 15 min så hadde over 400mb mere plass Ja det der virka veldig logisk. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 vel, nei....d var vel det som var poenget.......At eg fikk mere plass en eg skulle...eller at disken viste feil Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Ingen flere forslag? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ingen flere forslag? formater og reinstaller.... Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 50GB med mp3 på den partisjonen som jeg ikke vil miste, og har ikke nok diskplass til å flytte det mens jeg formaterer partisjonen Lenke til kommentar
ols Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg ville ha tenkt som så at det kan være en eller annen sikkerhetsfunksjon, f.eks i et antivirusprog eller lignende- som har omgjort disse tingen til en slags backup-filer. hvis jeg ikke fant selve funksjonen i programmet, ville jeg ha søkt gjennom datamaskinen (evt. del for del) etter alle filer (ikke skriv noe i søkevinduet), sortert filene etter dato (da de savnede filene ble slettet) eller størrelse, og ville antagelig raskt funnet de omdøpte filene og deres tilholdssted. vel bare en tanke. ( håper dette ikke virker rotete. jeg blir kollosalt distrahert av disse tåpelige smilefigurene ved siden av kommentarfeltet.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå