Pallantir Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg skal ha dette til medieavspilling, særlig HD på en meget god plasmaskjerm. Hva er den beste minnehastigheten å kjøre på dette? Jeg går nok for OCZ, for jeg har veldig god erfaring med overklokking av det. Men det var det med hastigheten. Jeg satser på å komme opp mot iallfall 3.75 gigaHerz, med vannkjøling. Så hva bør jeg kjøre? Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Så lenge du kjører RAM på 1:1 i forhold til fsb'en, så bør vel det holde lenge. Man trenger bare en hvis mengde kraft for å spille av HD filmer, er ikke vits med DeepBlue.. Men 3.75 på Qaud forutsetter vel en skikkelig kjøling.. ?! Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Eh...hva bør holde lenge? Tenker du PC-6400-minne? Og jeg har vannkjøling med en ganske stor radiator. Har holdt en Prescott 3.2 nede på under 60 grader ved load, klokket til 3.8 gHz, så det burde fungere bra. Så jeg bør kjøre 1:1 når jeg skal få mest mulig effekt ut av greiene? Og hva som må til for HD uten det minste antydning til hakking varierer jo veldig med kodingen. H.264 med høy bitrate trekker ganske mye. Jeg liker å ha mest mulig å gå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå