ovzer Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg aner ikke hvordan det har skjedd, men radaren i min CS:S kommer ikke opp. Jeg ser bare de stedsbetegnelsene under som: side, double doors, T spawn osv. Mulig jeg har spurt om dette før, men når jeg søkte kom det masse om noe annet som heter RADAR. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du kan prøve å slette config.cfg - som ligger i cstrike\cfg - og radar-kommandoer i andre configer (om du har laget noen). Ellers finnes det vel noe radar-verktøy i options (husker ikke hvor - du får leite litt selv). RADAR er forresten et anticheat-organ for de største serverne i skandinavia. :] Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Takk Jeg skal prøve det ut. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er consolecommands for radar. cl_radartype (0-5) hvor jeg tror 1 er den normale. Prøv deg fram! cl_radaralpha 1- x, hvor 1000 er standard. (Litt gjennomsiktig) Prøv med høyere, f.eks 5000 hvis du ikke vil ha radar gjennomsiktig. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 cl_radaralpha 150 eller 250 i console fikser det. Husk at du må ikke være inne på en server når du skriver det inn. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg fant det ut. Det funka. Takk gutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå