Wiciwato Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Dette har ingenting med skottland å gjøre, men det er et bilde av en sommerfugl og et av en kjetting! Tatt med Kodak Z712 PS: Det er altfor store bilder, men bare vent til hele bildet er lastet opp, og se på når det er forminsket! Endret 6. oktober 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Teig Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Sommerfuglbildet har jeg ingen formening om, men på kjettingbildet tror jeg det hadde gjort seg med mindre blender for litt mer dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Men har dere en Photoshop tråd for forbedring av bilder? En link elns? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Mange flinke her. Prøv å spør om noen gidder prøve seg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Likte bilde nr.2 best - kunne kanksje vært litt mørkere og med mere kontrrast ? Tom Lenke til kommentar
Teig Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Tok meg den frihet å justere levels og curves på kjettingbildet ditt. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Må nok si meg enig i at bildet fikk en god del mer dybde i det siste bildet der, ja. Men tror det ville vært bedre å ta bildet fra en annen vinkel på bilde nr. 2, slik som det er nå retter kjettingen seg slik at det blir et slags tomrom øverst i bildet, om noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk for all kritikk! Og takk for at du fiksa på bildet hakhag! Kanskje jeg skal investere i et speilrefleks til konfen...Men hvilket kamera? Kanskje ikke den rette tråden å spør om det i :!: Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 synes det ble litt for mye rundt sommerfuglen i det første bildet, prøv å komme nærmere neste gang. jeg er enig med de andre her at det hadde gjort seg med større dybdeskarphet og en annen vinkel på andre bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå