Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bor fortiden i USA og tenkte å skaffe meg en Iphone.

Finnes sikkert tråder om dette, men har virkelig ikke tid til å lese meg igjennom hundrevis av sider.

1. Vil Iphonen fungere i Norge når jeg kommer hjem?

2. Kjøper man telefon abonomment til denne? Eller fungerer den ikke slik som vanlige telefoner.

3. Vil det lønne seg å kjøpe den her? Eller bør jeg vente 1 år til jeg kommer hjem?

Takker til de som svarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den vil jo sikkert fungere når du kommer til norge , men da har du bundet deg til AT&T i USA og da blir det jo sikkert litt dyrt å bruke den , men så lenge du bor i USA er jo det helt fint å ha en iPhone og etter 1 eller 2 år er den jo ikke låst til AT&T ;);););)

kjøp den :)

Lenke til kommentar

Alt det du spørr om kan du få svar på hos apple.com

2 års bindingstid.

Kan brukes i Norge ved hjelp av diverse hack og greier.

(ikke nødvendigvis så vanskelig).

Men hvis du virkelig vurderer å vente 1 år på å skaffe deg denne. Da har det mye mulig blitt lansert en ny utgave av iphone som du sikkert mye heller har lyst på.

Lenke til kommentar

Apple's iPhone har 2 års bindings tid.

Leverings betingelsene til iPhone sier følgende:

Installerer du software fra andre sider enn Apple.com kan vi nekte deg kundestøtte/support/service.

Låser du opp telefonen gjelder samme sak.

Firmware 1.1.1 telefoner er enda kun software opplåst med en reintrodusering av en modifisert 1.0.2 firmware, men telefon delen forblir låst.

For og bruke iPhone i Norge må den låses opp, såfremtil du ikke flytter hit rundt juletider når den kommer for salg i Norge..om de får lov.

40% av abonemangs avgiften du betaler går til Apple, i samtlige 2 år, dette strider mot lovgivningen i skandinavia slikt jeg har forstått.

sist: Apple godkjenner mest sannsynlig ikke Norges 5 års reklamasjons rett for telefoner, nok ett slag i trynet på Apple og mulighet for salg i Norge.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...