WinZ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har annskaffet meg en Sunbeams rheobus ov il koble på mine enermax vifter der. Men de har 3 konntakter. Hva gjør jeg med det ? Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva gjør jeg med det ? Kutter ledningene!! mvh stefan Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 DOOH! Den siste ledningen er jo bare til avlesing av viftehastiget via datamaskinen! Bare å plugge rett i vettu Eller var det en annen type kontakt du mente?? kom ikke skikkelig fram liksom Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hvis jeg ikke tar feil er det en svart, blå og en rød ledning på de viftene, kutt den røde og den blå så lar du den svarte sitte fast på 3-pinskontakten, så plugger du inne rød og blå der de skal være og hvis du har lange nok kabler kan du plugge inn den 3-pinskontakten på hket så kan du lese av turtallet samtidig, hvis du ikke vil la den være der kutter du bare den svarte også, den kan du da like gjerne fjerne, men husk å isoler restene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå