Vetafaen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Endelig fått meg ett nytt kabinett, tenkte jeg skulle få det litt stille inne på kontoret, men har faktisk klart å mistet den delen som fester strømforsyningen, så den er bare skrudd fast med skruer på utsiden, og den bråker mer enn en flymotor. Noen som vet om det man får kjøpt slike deler noen plass? Eller noen andre gode forslag om hva som kan gjøres for å få fikset det? takk for all hjelp som måtte komme Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Ta noen silikonbiter og klipp dem til og skru skruene igjennom dem inn i PSU ? Håper jeg forstod deg rett... Endret 6. oktober 2007 av Eksentron Lenke til kommentar
Vetafaen Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hmm, ved dette kabinettet så ligger PSU'en helt nederst, ligger på en slags hylle. Meningen er at du skal feste en jern flate rundt PSU'en som sørger for at den sitter skikkelig fast. Uten den så er den bare festet med fire skruer på ene enden av kabinettet, og da er bakenden helt løs og da vil den riste, som fører til skikkelig støy. Har fått tips om å bruke strips rundt, men ikke sikker på om den vil tåle varmen, ståltrå var også ett forslag men vet ikke om det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Vetafaen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Bring up my post! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Den skal ikke gjøre mye for stillheten nei Hvordan er systemet ditt ellers? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har ikke merket noe forskjell med eller uten psu festet Lenke til kommentar
Vetafaen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 hmm, jasså... systemet mitt funker flott. Min nye PSU skal være meget lydløs. Ellers har jeg alt det nyeste også. Bare en gammel harddisk og dvd-rom. Men jeg er sikker på at det er SPUen som lager bråket Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan er systemet ditt ellers? Her tror jeg ikke han var intr. i om systemet ditt fungerer, men hva det består av Lenke til kommentar
Vetafaen Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Okey Antec P180 - K9N Sli Platinum - AMD 64 x2 Dual Core processor 6000+ 3 ghz - 3gb ram (egentlig fire, men finner bare tre) nVidia Geforce 8600 GTS Windows XP SP2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt offtopic. Men du finner ikke mer enn 3GB pga du har 32-bits OS. Pga adresseringen i 32-bit, så finner du ikke mer enn max 3.2GB. Går du over til XP/Vista 64-bits OS, så finner du alle 4 Ellers så forstår jeg ikke hvorfor det skal bårke noe særlig. Har du funnet ut hvor støyen kommer fra? Jeg har holdt på litt fram og tilbake hos meg. Først var det CPU-kjøler. Så PSU, så kabinett-viftene også nå sitter jeg igjen med viftestøy fra mitt GTS 630MB kort. Lenke til kommentar
Vetafaen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det er fra PSU. Er det ikke meningen at dette kabinettet skal være temmelig støyfritt? Det er jo 3 lag med plater på alle sider, alluminium, plastikk og alluminium. Trur nok det vil ordne seg med å få festet PSU'en bedre. Endret 10. oktober 2007 av OrtO Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er fra PSU. Er det ikke meningen at dette kabinettet skal være temmelig støyfritt? Det er jo 3 lag med plater på alle sider, alluminium, plastikk og alluminium. Trur nok det vil ordne seg med å få festet PSU'en bedre. Som sagt, jeg kan ikke forstå hvordan PSU bråker. Den stpr jo på gummi fest (noe som er mye mer enn i et standard kabinett) Men spørs vel kanskje på viften i PSU. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tipper det er vifta som er problemet her, hva slags psu har du? Lenke til kommentar
Vetafaen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Dette er andre SPU'en jeg prøver, den forrige hadde like my støy. Den jeg har nå er http://www.hardware.no/tester/stromforsyni...t-750-14c/42198 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå