Gå til innhold

Hayabusa armor, halo 3, hva gjør jeg galt?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har alle skullsa så bare aktiverer du alle sammen untatt Blind og Iron skull (rett og slett fordi de suger) og spiller igjennom på normal hvis du vil ha det fort gjort unna :) Tror man får mellom 600-1000 points for hvert kill etter hvordan man dreper dem og da går de 15000 man trenger fort unna. De brettene man trenger 50000 points på så bare finner du deg en Scorpion å bomber det du ser. Sinnsykt mye points å vinne på det :thumbup:

og Iron er den vis en dør så dør alle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg spilte siste banen på halo 3 (halo) med co-op. Vi fikk 17 000 poeng til sammen, og det er 15 000 som er nødvendig. Må man ha 15 000 poeng på hver person eller 15 000 samlet fra alle? Jeg fikk nemlig ikke noe achievement :(

Lenke til kommentar
Jeg spilte siste banen på halo 3 (halo) med co-op. Vi fikk 17 000 poeng til sammen, og det er 15 000 som er nødvendig. Må man ha 15 000 poeng på hver person eller 15 000 samlet fra alle? Jeg fikk nemlig ikke noe achievement :(

vist du går for achievmentsen må du ha 15000 for deg selv. sier seg sjøl at det blir litt vanskeligere å få 15000 aleine jo flere man er.

Lenke til kommentar

Noen som har noen anbefalinger til hvilke skulls man kan slå på uten at det blir vanskelig og litt tidkrevende å spille gjennom Halo? Samtidig får man mye points. Aktiverte alle skulls utenom blind og iron, men synes likevel at det ble litt hard. Brutes vil jo ikke dø :dontgetit: Må jo smashe dem bakfra noe som er litt vanskelig synes jeg.

Lenke til kommentar

famine, tough luck, catch, thunderstorm og fog på normal. får lett 15000 vist man ikke dør grasalt mye, noe man ikke gjør siden det ikke blir spes. vanskeligere. nettopp spilt igjennom første og andre brett med dette oppsettet bare morro :)

Ps: tror det ikke er noen vits i å aktivere di hvite skullsene for å få poeng. da eg mener du ikke får det fra å bruke di..

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Noen som har noen anbefalinger til hvilke skulls man kan slå på uten at det blir vanskelig og litt tidkrevende å spille gjennom Halo? Samtidig får man mye points. Aktiverte alle skulls utenom blind og iron, men synes likevel at det ble litt hard. Brutes vil jo ikke dø :dontgetit: Må jo smashe dem bakfra noe som er litt vanskelig synes jeg.

I den første posten i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=0#entry9679448

Har jeg samlet diverse tips, og 2 linker til bungie som forteller deg hvilke de anbefaler for co-op og single player + detaljert inf ang skallene.

Lenke til kommentar

Jeg fikk (alene) når jeg spilte coop med to andre 14316 elns. Det var MAKS nedtur, siden det var den Cortana banen. Argh! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...