Gå til innhold

Hayabusa armor, halo 3, hva gjør jeg galt?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Du for den med 1000 poeng :)

9656149[/snapback]

Sannsynligvis ikke mange som har den heller :) 1000 achievments poeng ja? Det eneste jeg ser på som litt vanskelig er å få nok poeng i meta-games.. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

helvetes siste skullen bugga for meg (den med ringene på covernant brettet) , streva meg igjennom hele jævla brettet , gjordt alt riktig så skullen spawner (tok meg over en time å gjøre alt) så spawner endelig den skullen og jeg tar den opp å saver å quiter , men så lagra det seg faen ikke... så nå må jeg gjøre hele dritten om igjen :wallbash::cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
helvetes siste skullen bugga for meg (den med ringene på covernant brettet) , streva meg igjennom hele jævla brettet , gjordt alt riktig så skullen spawner (tok meg over en time å gjøre alt) så spawner endelig den skullen og jeg tar den opp å saver å quiter , men så lagra det seg faen ikke... så nå må jeg gjøre hele dritten om igjen :wallbash::cry:

Du skal ikke save og quite, men gjøre ferdig banen. Det tar bare 1 min ekstra. Det eneste du trenger å gjøre er å gå tilbake også er du ferdig med brettet ;) Passe surt ja :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg pleier som regel save og quite etter hver skull. Funker fint det. Skaffer 8 og 9 imorra.

Det gjorde jeg også, på alle utenom hayabusa, fordi det stod at jeg skulle spille ferdig banen. Vet ikke om det har noe å si, men jeg tok ingen sjangser å fullførte banen. Har du sjekka om du har mulighet til å skifte noe annet enn hjelmen til hayabusa?

Lenke til kommentar
Det gjorde jeg også, på alle utenom hayabusa, fordi det stod at jeg skulle spille ferdig banen. Vet ikke om det har noe å si, men jeg tok ingen sjangser å fullførte banen. Har du sjekka om du har mulighet til å skifte noe annet enn hjelmen til hayabusa?

meh... sto ikke no om at jeg måtte fullføre brettet :S alle skullsa funka det og bare ta opp skullen for å så save and quit..jepp, er jævlig surt at det skjedde serlig når det er den siste skullen jeg trenger :<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Angående "thunderstorm" skullen, jeg får den søren meg ikke opp. Veit hvor den ligger, men den ligger ikke der! Nå har jeg bare funnet 2 skulls da så det er sakt så hva gjør jeg feil??

Du starter fra begynnelsen av kartet med normal?

Lenke til kommentar
Sannsynligvis ikke mange som har den heller :) 1000 achievments poeng ja? Det eneste jeg ser på som litt vanskelig er å få nok poeng i meta-games.. :hm:

Hvis du har alle skullsa så bare aktiverer du alle sammen untatt Blind og Iron skull (rett og slett fordi de suger) og spiller igjennom på normal hvis du vil ha det fort gjort unna :) Tror man får mellom 600-1000 points for hvert kill etter hvordan man dreper dem og da går de 15000 man trenger fort unna. De brettene man trenger 50000 points på så bare finner du deg en Scorpion å bomber det du ser. Sinnsykt mye points å vinne på det :thumbup:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvis du har alle skullsa så bare aktiverer du alle sammen untatt Blind og Iron skull (rett og slett fordi de suger) og spiller igjennom på normal hvis du vil ha det fort gjort unna :) Tror man får mellom 600-1000 points for hvert kill etter hvordan man dreper dem og da går de 15000 man trenger fort unna. De brettene man trenger 50000 points på så bare finner du deg en Scorpion å bomber det du ser. Sinnsykt mye points å vinne på det :thumbup:

Høres bra ut :) Har funnet alle hodeskallene ja. Trodde denne skulle bli vanskelig jeg :) Hvor kan man se hvor mange poeng man har fått underveis i oppdragene?

Lenke til kommentar
Høres bra ut :) Har funnet alle hodeskallene ja. Trodde denne skulle bli vanskelig jeg :) Hvor kan man se hvor mange poeng man har fått underveis i oppdragene?

Når du spiller med points aktivert så kommer det automatisk en poengteller nede i høyre hjørne når du starter spillet :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...