Pug Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg kan ikke spille av i mediaplayer, MÅ bruke dvd-avspiller. Hvorfor det? Hvor kan jeg få svcd plugin'en? Og, hva er grunnen til at den ikke kan spilles av i mediaplayer, men bare på dvd-avspillere? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Gudene vet. Se om det hjelper å installere denne kodeken. SVCD-pluginen til TMPEnc skal følge med programmet. SVCD-pluginen til Nero må du betale for, men den finner du på siden til Nero. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Så... jeg kan egentlig bare først prøve å brenne som den ene sourcen, også som den andre? Men, rent teoretisk sett, hvilken av de to sourcene ville Two Towers ha hatt? Om two towers var ca. på 800 mb, og i fire deler? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det der forstod jeg ikke. Hva mener du med source? Skal du brenne ut noe som er i .bin/.cue-format, eller er det en .mpeg-fil? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har lest litt av guidene for brenning av SVCD... Der står det noe sånt som "Select PAL or NTCS depending on what your source is"... Jeg skal brenne som mpeg-2 ja. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 PAL er videosystemet vi bruker i Europa, NTSC er videosystemet de bruker i USA og Japan. PAL er 25fps, NTSC er 29,97fps. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 ok... Hvordan finner jeg ut om min SVCD er pal eller ntcs? Jeg vet jeg kan sjekke det i mediaplayer & tmpgenc, men jeg får ikke til å spille av svcd'en der... Men, rent teoretisk sett, hvilken av de to sourcene ville Two Towers ha hatt? Om two towers var ca. på 800 mb, og i fire deler? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Åhja, nå forstår jeg. Two Towers ville teoretisk vært i NTSC. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Takker for et meget teoretisk svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå