LuciferLynx Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Mulig noen av dere har sett dette bildet tidligere, men jeg prøver her for å høre hva folk mener. Tatt med auto funksjon på et helt vanlig kompakt digital kamera Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Oi, har egentlig ikke no veldig bra kritikk og komme med. Men har litt ros og gi.. Utrolig bra tatt til og være kompakt-kamera. Fokusen er perfekt. Utrolig bra.. Lenke til kommentar
operg Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Fint motiv, synd med skyggen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Heh.. husker katta mi drakk fra vasken. Nå er hu død.. Fordi en idiotisk billist ikke klarte å se en katt som fløy over gata -.- Men over til topic: Jeg likte spesielt tunga som på en måte skytes ut, og elsker vann dråpene. Temmelig kjedelig bakgrunn da, men ikke mye du kan gjøre med det Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Jeg vil bare si at jeg syntes dette var et utrolig bra bilde! Har katter selv, og jeg har erfart at det er vanskelig å ta slike "actionbilder" Jeg vil gjerne se fler kattebilder på akam for å få litt inspirasjon Mvh Jonas Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Fint motiv, synd med skyggen. 9651912[/snapback] liker egentlig skyggen der jeg... Gir litt mer liv i bildet.. Men det er MIn mening da Heh.. husker katta mi drakk fra vasken.Nå er hu død.. Fordi en idiotisk billist ikke klarte å se en katt som fløy over gata -.- Men over til topic: Jeg likte spesielt tunga som på en måte skytes ut, og elsker vann dråpene. Temmelig kjedelig bakgrunn da, men ikke mye du kan gjøre med det 9652496[/snapback] Nei, det er sjelden noe særlig intr bakgrunn i et badekar Og ellers? Tusen takk for kommentarer. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Veldig imponerende bildet. Men jeg vil også si at skyggen ødelegger ganske mye for bildet, går ann å prøve å fikses i photoshop. skal jeg pirke, så hadde jeg likt om du hadde hatt med begge ørene i bildet Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Tøft, jeg synes ikke det gjorde noe at skyggen var der. Lenke til kommentar
preje Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Et tøft actionbilde som dessverre lider av et irriterende blitslys, etterfulgt av en forstyrrende skygge. Ta vekk det, og du har Blink! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Fett blinkskudd, men det tekniske sitter ikke helt Endret 9. oktober 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå