JKJK Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Når jeg svir CD-er / kopierer / bruker cd-romen står cpu-måleren på 70-100%, noe som er litt irriterende. Jeg har et ABIT BE6-II v.2.0 RAID hovedkort, som har ata100 raid ide kontroller onboard. IDE oppsett: ATA 100kontroller: [Highpoint Htp 370] Primary Master: WD 80gig Secondary master: IBM 30gig (boot/system disk) ATA 33 kontroller (også onboard) Primary master: Primary Master: LG 16/10/40 cdbrenner (burnproof) Secondary master: Seagate 13gig Secondary slave: Creative 48x cdrom. Noen som har noe forslag om hvor problemet ligger!?!?!? Jeg har prøvd forskjellige brennere, og formatere flere ganger uten at det har hatt noe å si. *help* :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Prøvd å laste ned den siste firmware til din LG? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Den ble faktisk LEVERT med nyeste firmware Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Prøv å sett DMA på både harddiskene og brenneren. :smile: Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Hvor gjør jeg det i win2000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå