Beges Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hva tenker dere..? Tatt med midt-på-treet kompaktkamera, Sony CyberShot W5, grunnet utilgjengelig speilrefleks på det tidspunktet. F/2,8 S 1/500 F/5,6 S 1/320 Endret 7. oktober 2007 av Beges Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Første bildet: Trist med folka i bakgrunnen. Jeg ville croppet fra over shortsen og opp. (uten mennesker i bakgrunnen) Ellers så passer bildene veldig bra til BW! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Første bildet:Trist med folka i bakgrunnen. Jeg ville croppet fra over shortsen og opp. (uten mennesker i bakgrunnen) Ellers så passer bildene veldig bra til BW! 9650862[/snapback] Takk, takk Men ville bildet blitt særlig pent når det blir så avlangt, da? Usikker der. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Første bildet:Trist med folka i bakgrunnen. Jeg ville croppet fra over shortsen og opp. (uten mennesker i bakgrunnen) Ellers så passer bildene veldig bra til BW! 9650862[/snapback] Uenig, første bilde gir meg en sånn 50-talls følelse, kamping liv, gammel sykkel, svart hvitt. Veldig bra. Eneste som trekker ned er att du croppet toppen av hodet hans. En av de viktikste regler. Spesiellt når du har med nesten hele gutten. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Syns flagget på shortsen ødela litt, ellers likte jeg det første Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Første bildet:Trist med folka i bakgrunnen. Jeg ville croppet fra over shortsen og opp. (uten mennesker i bakgrunnen) Ellers så passer bildene veldig bra til BW! 9650862[/snapback] Uenig, første bilde gir meg en sånn 50-talls følelse, kamping liv, gammel sykkel, svart hvitt. Veldig bra. Eneste som trekker ned er att du croppet toppen av hodet hans. En av de viktikste regler. Spesiellt når du har med nesten hele gutten. 9651359[/snapback] Takk for det! Glad for å høre at du begynte å tenke i retning 50-tallet osv Jeg har ikke tenkt over croppinga av hodet før nå..men takk for tipset, skal legge meg det på minnet. Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bilde 2 var bra! Jeg blir glad av det! På bilde 1 virker det litt ulogisk at gutten din står til venstre i bildet og samtidig ser samme retning. Innholdet i bildet blir på en måte litt avvist i mine øyne. Jeg ville nok croppet han litt annerledes. Enten så tar du med hele gutten og vel så det, ellers kutter du han over shortsen ellernoe. Tør ikke å påstå at jeg kan noe bedre da. Skjønn gutt i allefall! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Bilde 2 var bra! Jeg blir glad av det! På bilde 1 virker det litt ulogisk at gutten din står til venstre i bildet og samtidig ser samme retning. Innholdet i bildet blir på en måte litt avvist i mine øyne. Jeg ville nok croppet han litt annerledes. Enten så tar du med hele gutten og vel så det, ellers kutter du han over shortsen ellernoe. Tør ikke å påstå at jeg kan noe bedre da. Skjønn gutt i allefall! 9656334[/snapback] Takk for den god konstruktiv kritikk gitt av alle dere i tråden. Jeg må nok ta skylda for croppingen som fotograf her :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå