Gå til innhold

BK: En pannekakesjappe i Amsterdam

si

Anbefalte innlegg

Disse er fra et pannekakehus som heter Carousel eller noe sånt. Jeg har klonet vekk kamera...

post-135133-1191691589_thumb.jpg

post-135133-1191691603_thumb.jpg

Edit: Burna bakgrunnen så de ble mindre rotete, og dodga hesten bak speilet...

post-135133-1191769603_thumb.jpg

...og slang på et par bilder til fra samme sted:

post-135133-1191769491_thumb.jpg

post-135133-1191769636_thumb.jpg

Endret av si
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes bildene gir en slags snapshot-følelse, at de er tatt i alt hastverk. Ellers virker de litt uskarpe, og vanskelig å feste blikket på, i tillegg til at de kunen vært litt lysere, etter min smak.

Dette hørtes ut som veldig krass kritikk :p Beklager for det.

Lenke til kommentar

Det er meninga at det skal være vanskelig å feste blikket, de skal være litt forvirrende. Ang kameravinkelen: jeg er dama på bildene, og det er jeg som har tatt dem...

Anh fokus, mulig de burde vært skarpa opp. På det siste er hesten bak speilet mer i fokus enn oss inni speilet tror jeg.

Lenke til kommentar
Bilde nr. 2 synes jeg blir for mørkt samtidig som det blir rotete på sidene.

Har prøvd å gjøre bakgrunnen mindre rotete ved å klone og burne. Dodga hesten for å få den fram tydeligere, og lysnet litt på ansikt. Vil ikke lysne det mørkeste mer for det blir så mye støy og rot. Ble det bedre nå?

Hvis du har fler bilder fra stedet så ville det bli en stilig bildeserie

Slang på et par stykker til. Synes i utgangspunktet de var litt for kjedelige til å legge ut, siden det bare er meg på dem (grenser for hvor mange bilder av seg selv i speilet man kan legge ut før det tipper over fra interessant til narcissistisk..?) Men hvis det kan fungere i en serie så?

Edit: Hvis noen stusser over helningsgraden, spes på det siste, så er det stort sett bestemt av hva det var praktisk å støtte kamera på...

-si

Endret av si
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...