NorvegianDad Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har et Geforce 7900GT 512Mb 550/1400 ,am2 x2 4200+ og 2 GB PC5400 ram. Jeg scorer ca 5000-5300 i 3dmark06,men spill som Heroes 5,quake og loki lagger en del til tider når jeg bare spiller på middels/høy grafikk.. dvs 1280*1024 med de fleste grafikkvalg på high/medium. Det lagger ikke hele tiden,men får sine perioder,tempen er fin etter jeg kjøpte meg en zalman vf 900-cu kjøler. Men jeg hadde meget høye tempereaturer med stock-kjøleren,er det bare jeg som tror skjermkortet er bedre enn det er eller kan skjermkortet blitt skadet av overoppheting. På sluttten før jeg kjøpte kjøleren, opplevde jeg temp som 115 C uten overklokk,måtte klokke ned pga varmen! Fikk flere beskjeder om å sjekke heatsink og fan. Når jeg kjøpte PC-en kjørte jeg Oblivion med alt på fullt i 1280*1024 med HD grafikk og alt,ingen problem. Har ikke Oblivion tilgjengelig for øyeblikket så for ikke testet med samme innstiller som før. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Der er ikke det heftigste oppsettet i dag så forvent litt lagg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis internettlinja di er grei så bør du ikke forevente lagging nei. Men med det oppsettet og de spillene/grafiske instillingene, så bør du forvent litt hakking ja. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hakk/lagg who cares... det var jo tydelig at han mente lagg i form av hakking pga hardware Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 I cares! Forringelsen av språkkunnskapene i dag er tragisk. se bare på alle "Hvem skjermkort skal jeg velge" trådene her! Forøvrig bør man uansett omtale problemer på korrekt måte for å få korrekt diagnose. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) I cares! Forringelsen av språkkunnskapene i dag er tragisk. se bare på alle "Hvem skjermkort skal jeg velge" trådene her! Forøvrig bør man uansett omtale problemer på korrekt måte for å få korrekt diagnose. denne feilen gjelder ikke norsk gramatikkfeil (har klaget på sånne selv), men en liten missforståelse i begreper.. men ut fra det han skriver skjønner man hva han mener Endret 7. november 2007 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg bedriver bare hjelp til selvhjelp Tror uansett en liten opprenskning på disken din hadde vært på sin plass.... Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Etter at jeg fikk meg zalman kjøleren har ting suttet fart,har fått klokket opp skjermkortet til 600/1480 og det kjører stabilt med lav temperatur. Prosessoren forblir uklokket,den var ikke særlig samarbeidsvillig. Kjører nå alle de tre spillene på god grafikk,men ikke på det høyeste.. hmm..Hakk,lagg? Hakk = Hardware begrensinger Lagg = Dårlig linje/internettforbindelse? Har alltid trodd at det var samme greien bare norsk/engelsk,men takk for opplysningen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det var viktigere før da folk satt på dårligere forbindelser og man fikk mye mer lagg enn man gjør i dag Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tja... Lag kan vel brukes om hardware-hakking også. Det betyr jo bare "forsinkelse" og hakking er jo egentlig bare en forsinkelse i oppdatering av bildet... -C- Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 I cares! Forringelsen av språkkunnskapene i dag er tragisk. se bare på alle "Hvem skjermkort skal jeg velge" trådene her! Forøvrig bør man uansett omtale problemer på korrekt måte for å få korrekt diagnose. Bare så det er sagt. "Hvem skjermkort etc" er faktisk en dialekt. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vi har to _skrift_språk i Norge; Bokmål og nynorsk, samtidig som vi har hundrevis av dialekter. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Forringelsen av språkkunnskapene i dag er tragisk. se bare på alle "Hvem skjermkort skal jeg velge" trådene her!Orddelingsfeil . Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Da sier vi oss ferdig med språkdiskusjonen og off-topicen. Prøv heller å hjelp trådstarter med å løse de problemene topic spør etter. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå