Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et Geforce 7900GT 512Mb 550/1400 ,am2 x2 4200+ og 2 GB PC5400 ram.

Jeg scorer ca 5000-5300 i 3dmark06,men spill som Heroes 5,quake og loki lagger en del til tider når jeg bare spiller på middels/høy grafikk..

dvs 1280*1024 med de fleste grafikkvalg på high/medium.

Det lagger ikke hele tiden,men får sine perioder,tempen er fin etter jeg kjøpte meg en zalman vf 900-cu kjøler.

Men jeg hadde meget høye tempereaturer med stock-kjøleren,er det bare jeg som tror skjermkortet er bedre enn det er eller kan skjermkortet blitt skadet av overoppheting.

På sluttten før jeg kjøpte kjøleren, opplevde jeg temp som 115 C uten overklokk,måtte klokke ned pga varmen!

Fikk flere beskjeder om å sjekke heatsink og fan.

Når jeg kjøpte PC-en kjørte jeg Oblivion med alt på fullt i 1280*1024 med HD grafikk og alt,ingen problem.

Har ikke Oblivion tilgjengelig for øyeblikket så for ikke testet med samme innstiller som før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
I cares!

Forringelsen av språkkunnskapene i dag er tragisk. se bare på alle "Hvem skjermkort skal jeg velge" trådene her! Forøvrig bør man uansett omtale problemer på korrekt måte for å få korrekt diagnose.

denne feilen gjelder ikke norsk gramatikkfeil (har klaget på sånne selv), men en liten missforståelse i begreper.. men ut fra det han skriver skjønner man hva han mener :whistle:

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

Etter at jeg fikk meg zalman kjøleren har ting suttet fart,har fått klokket opp skjermkortet til 600/1480 og det kjører stabilt med lav temperatur.

Prosessoren forblir uklokket,den var ikke særlig samarbeidsvillig.

Kjører nå alle de tre spillene på god grafikk,men ikke på det høyeste..

hmm..Hakk,lagg?

Hakk = Hardware begrensinger

Lagg = Dårlig linje/internettforbindelse?

Har alltid trodd at det var samme greien bare norsk/engelsk,men takk for opplysningen!

Lenke til kommentar
I cares!

Forringelsen av språkkunnskapene i dag er tragisk. se bare på alle "Hvem skjermkort skal jeg velge" trådene her! Forøvrig bør man uansett omtale problemer på korrekt måte for å få korrekt diagnose.

Bare så det er sagt. "Hvem skjermkort etc" er faktisk en dialekt.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...