Gå til innhold

Ønsker tilbakemelding på to bilder


BearThor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heihei!

 

Bilde 1 er råbra! Liker godt at du har midtgrunn, samt for/bakgrunn! Gir god dybde. Jeg er veldig fan av slik en svart/hvit-fotografi med enkelte sterke farger. (derfor jeg liker First Price-produkter?). Det er ingenting og utsette på kreativiteten din på dette bildet. Om det er noe budskap, så kommer ikke dette klart frem til meg.

 

Bilde 2 har gode farger og skarphet for situasjonen. Endel forstyrrende elementer. Slike bilder er tøffe, men som noen bragd vil jeg neppe kalle det. Det blir mer bare leking. Ellers veldig bra!

 

Når det gjelder hvordan du har laget disse bildene, er editinga di kjempemessig! Bilde 1 har gode kontraster i sorthvitt. Noe av det verste jeg vet er nemlig sorthvitt som er grått fordi kontrastene er dårlig, og blir bare ufattelig dårlig. Bilde 2 preges også av gode farger med tanke på farger, lys og skygge! Bildene er også godt satt sammen. Kan tenke meg at det er litt jobb å få dette til å se feilfritt ut.

 

Godt jobba!

Hawk

Lenke til kommentar
Øl-bånd fra Hovefestivalen? :p

9660703[/snapback]

 

 

Riktig Snik!

 

Just_Me:

Det er i photoshop ja. Det man gjør er å ta flere bilder fra EKSAKT (utrolig viktig) samme sted.

Deretter legger man inn disse i photoshop og overlapper med layers, for så å markere og klippe ut de enkelte tingene du vil ha i det ferdige bildet. Når du så har gjort det så kan du fjerne de gamle layersene (utenom bakgrunnen). Da har du ihvertfall gjort grunnarbeidet, og resten er tukling med skygger/overganger osv.

 

Det kan være litt slit, men er egentlig veldig lett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...