LuciferLynx Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Endret 7. oktober 2007 av LuciferLynx Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei! De to første bildene har jeg ikke særlig mye formening om. De er såkalte "snapshots" som passer bedre i et album enn i et forum for bildekritikk som dette. Nummer tre - derimot - er veldig mye bedre. Hunden er i sitt rette miljø hvor den virkelig kan utfolde seg. Bakgrunnen er fin, og skyene tilfører mye. Kontrasten mellom strå og himmel er meget bra. Bildet har mye liv i seg, og det vises også i fargene. Skarpheten er fin, og du har croppet akkurat nok i forkant - bra! Blikkontakten er også viktig i dette bildet. En cropp på en centimeter eller to på venstre side bringer hunden i det gydne snitt og gjør bildet bedre. Nå vet du ihvertfall litt hva du skal fortsette med, og hva som ikke fungerte like godt. Jeg vil mer enn gjerne se flere bilder fra denne loaction. Lykke til. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har også dette fra samme setting som det siste istad,... Meninger her? tatt dagen før, uten at det har særlig betydning... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Meget, meget, meget bra! Et av de beste hundebildene jeg har sett. Settingen er helt perfekt. Himmelen er bra, skarpheten er fin og blikket er supert! Fuglens uttrykk i fjeset og hvordan den lukker øynene halvveis tilfører bildet veldig, veldig mye! Du har unngått forstyrrende skygger og hundens "skjerf" setter den siste prikken over i-en. Jeg er målløs. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) 1. Dette synes jeg var litt interessant, jeg likte den knasje fargen til sneglen, greit bilde 2. Dette er ikke fullt så bra, det er et interessant øyeblikk du har fanget, men du skulle ha kommet litt nermere, slik at det ikke har blitt så mange forstyrrende elemnter 3. Dette er bedre enn de to første, et skikkelig koselig bilde av en hund, og mange vil kjenne seg godt igjen. I alle fall gjør jeg det, jeg kan se for meg min egen hund i korn-åkeren, glad og fin Det som trekker litt ned, er kanskje at det er litt uskarpt, og fargene er litt matte. 4. Dette ble, som gissan sa, meget bra. Hunden ser skikkelig stolt ut, slik en hund skal være. Han står igjen i et passende miljø, og et kult skjerf som fungerer som prikken over den stolte I'en. Endret 6. oktober 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg syns absolutt ikke nr. 1 er noe snapshot. Det er rett og slett stilig. Du har fokus på både den larven og hundesnuten. Syns dette er det beste hundebildet jeg har sett. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg syns absolutt ikke nr. 1 er noe snapshot. Det er rett og slett stilig. Du har fokus på både den larven og hundesnuten. Syns dette er det beste hundebildet jeg har sett. 9651569[/snapback] Takk for det. Ja jeg, personlig, syns dette bildet ble litt morsomt. jeg veit at dere som kuns er bildet, absolutt ikke kan se situasjonen rundt, men bikkja var altså livredd denne vesle grønne tingen, og det var bare så vidt hu turte å stikke nesa si bort til den.. Derfor ble bildet også litt mer artig syns jeg. Ønsker meg forøvrig en Macro linse for enda bedre bilder av denne typen Og når det gjelder de andre svarene jeg har fått her inne.. Tusen tusen takk. Flere bilder av min snille fotomodell av en hund kommer senere. kan vel mest sannsynlig opprette en egen tråd for henne etterhvert Og ang bilde nr to... Nei, jeg veit det er dårlig sånn foto messig,og kanskje ikke har noe her inne å gjøre, men motivet er morsomt da. Selv om gubben kanskje ikke syns det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå