BearThor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 For vel slenge inn noen tanker Jeg likte bildet 3 av hunden.. Var bare litt synd at lyset ikke slo seg over hele hunden. Men hva mer kan man forvente av ute bilder uten lyskastere :/ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Første bildet ser veldig bra ut, men litt lite til å vurdere skikkelig. Det andre bildet har også et godt utgangspunkt, men synes katta ble vel mye midtstilt. En annen beskjæring kunne gjort seg. Det var i alle fall disse to bildene som fanget min interesse mest. Men et lite tips til en annen gang du legger ut bilder i bildekritikken; det holder som regel med 2 - 3 bilder. Har du flere bilder du ønsker tilbakemelding på, bør du heller opprette flere tråder. Det er mye enklere å gi tilbakemeldinger da. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte bilde 1 best, men som superparanoid sier er det litt for lite.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For mange bilder til at jeg gidder å komme med en utfyllende kritikk, men bildene ser bra ut, god skarphet og fine farger. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Synes det første bilde av hunden var stilig Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 andre bilde er best.. Katten liker jeg veldig godt, ser litt arrogant og sleip ut. Noe som katter er Spennende struktur, men katten skulle være i det gylne snitt. Kanskje det vil bli bedre, mer liv tenker jeg? Liker godt høstfargen, får høst stemning av det. Med god kombinasjon med katten. Orker ikke å se på andre bilder, prøv post et bilde per tråd. Mye lettere å studere nøye og vurdere. Hvis det er flere, da gidder folk ikke. For det blir uoversiktlig. Mvh Fox Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ok, skal poste et bilde pr tråd senere.. er liksom vandt med forum der ALT må samles i en tråd, derfor var jeg litt forsiktig med for mange tråder her. ellers takk for svar! Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 I serien din synes jeg bilde nr. 2 av katten og nr. 3 av hunden var klart best. Der har du virkelig fått knipset noen gode øyeblikk! Ellers vil jeg også si at jeg likte bilde nr. 1 ganske godt. Var en veldig fin høst-stemning i bilde. Du tar gode bilder, stå på! Lenke til kommentar
El chico Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt mange bilder til å kommentere, men syns bile 1 og 2 er best. Liker fargene. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 LItt mye på en gang og for lite format. Det første som "traff" meg var bilde #1 og #4 der du har tatt et fint bilde med hunden i filt driv Få opp ett større format (900 pixler holder, så ikke overdriv) av bilde du foretrekker som DITT bilde, så for du nok bedre respons /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå