Mafo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Amobils Nokia 6630 fikk kjørt seg da vi arrangerte mobilkastingkonkurranse under The Experience. Vinnerkastet var nesten 50 meter. Les mer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dumt, dumt og ufattelig dumt. Hva er vitsen med å se hvem som kaster en mobil lengst, kan man ikke heller kaste stein, spyd eller noe annet som overlever mer enn et kast. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dumt, dumt og ufattelig dumt.Hva er vitsen med å se hvem som kaster en mobil lengst, kan man ikke heller kaste stein, spyd eller noe annet som overlever mer enn et kast. 9657622[/snapback] Nåja, nå var denne mobilen allerede død da førstemann kastet, og den var heller ikke mer ødelagt etter konkurransen enn den var før Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har troen på at jeg hadde klart mer, men skal ikke uttale meg om det når jeg ikke var der .. Grats til vinner! =) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvorfor? For morro skyld. enkelt og greit. Men Thomas her må nok se seg grundig slått: http://www.nettavisen.no/it/article721855.ece <- Lassi Etelatalo 89m mobil vs Andreas thorkilsen 88.78m spyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg