Memphis88 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Tittelen sier alt. Får ikke til å spille av musikkvideoer med min Pioneer VH-P5700DVD. Får bare "file format not supported". Har prøvd å brenne ut (med nero) som data dvd, som dvd-video (men får ikke lagt inn filene under video-ts) og som det siste valget, heter vel dvd iso/udi eller noe sant. Hvordan brenner jeg ut musikkvideoer?? Link til spilleren Endret 6. oktober 2007 av Memphis88 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har du prøvd å brenne som video cd (vcd)? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, har prøvd det...gikk ikke:( Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 du må vel konvertere filmene til dvd film, det tar ganske lang tid omtrent like lang som filmen er. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du må bruke et program som konverterer... feks http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå