Gå til innhold

Call of Duty 4 demo 11 oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at dette er ett spill jeg kommer til og kjøpe.

MEN! jeg syns virkelig ikke jeg fikk den samme virkelighets følsen som de 2 andre til PC.

Call of Duty serien til PC har alltid kastet deg rett ut i eksplosjoner og Fortsatt med det til Oppdraget var ferdig.

Det jeg mener COD4 ikke gjør er å gjenskape astmosfæren rund deg som spiller i spillet. Inge høy during fra våpen, inge høy during fra Helikopter og en lite realistisk kamp fremhevelse.

 

Men alt dette trenger man virkelig ikke i Multiplayer som jeg trurdette spillet kommer til å slå igjennom på.

Lenke til kommentar

Demoen imponerte ikke så veldig for min del. Tviler på at jeg skaffer meg fullversjonen etter dette. Følte ikke det var så hektisk som tidligere CoD-spill. Likte bedre CoD2 av det jeg fikk se av demoen. Mulig det kan ha med at jeg har sett en del filmer fra spillet før da...

Lenke til kommentar
syns ikke lydene er noe værre enn de andre cod spillene, lydenes høres veldig cod ut

 

Ja det er nettopp det, hørtes alt for cod ut, samme "paintball" lyden av våpna som det var i de andre og. Lydene er ikke dårlige for all del. men de er langt fra slik de høres ut i virkeligheten, som i feks BF2

Lenke til kommentar
BF2 har ikke så mye bedre lyder syns jeg.

 

få spill er bra lyder. jeg husker jeg lasta ned en lyd pack til DOD som far drit bra.

lydene i WW2 online er også bra, digg å høre en MG42 i det fjerne muldre

 

Våpnene smeller jo ikke en dritt. Paintball geværet mitt smeller høyere.

Lenke til kommentar

Synes ikke demoen var særlig bra jeg.. alt for kort for det første. jeg har også spilt crysis, så jeg synes grafikken var ganske dårlig faktisk :hmm: en del dårlige teksturer rundt omkring, dårlige "tegna" bakgrunner osv. var også litt kjedelig å bare plaffe ned fiende etter fiende som tittet fra på de samme stedene hele tiden.

 

Ble skuffa over COD4... Ser heller fram til Crysis og Assassins creed! :w00t:

Endret av mr_tambourine_man
Lenke til kommentar

Jeg tror CoD4 blir mye større på multiplayer enn Crysis blir. Hele gear customization greiene har jo fått evig med skryt fra xbox360 MP demoen, og det virker som det baserer seg mer på et ordentlig multiplayer spill. Jeg synes crysis multiplayer blir en svak battlefield klone, med for mange objectives som kommer til å bli et slit på public servere med random folk som heller vil skyte hverandre.

Lenke til kommentar
Jeg tror CoD4 blir mye større på multiplayer enn Crysis blir. Hele gear customization greiene har jo fått evig med skryt fra xbox360 MP demoen, og det virker som det baserer seg mer på et ordentlig multiplayer spill. Jeg synes crysis multiplayer blir en svak battlefield klone, med for mange objectives som kommer til å bli et slit på public servere med random folk som heller vil skyte hverandre.

 

Vel, uannsett byr Crysis på mye mer nye ting, og bedre spillbarhet(osv, osv), og ikke bare "noe vi har sett før", som jeg mener i CoD 4 dessverre..spilte gjennom demoen såvidt det var, og kan ikke si det var veldig mange underholdende minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...