Gå til innhold

Call of Duty 4 demo 11 oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nesten ikke ord for hvor bra dette var!! Helt rått :D

Sitter med haka i gulvet etter å ha spillt igjennom demoen!!

 

Gleder meg sykt til å prøve sniper med ghuille suit eller hva det heter :D

 

KONGEEEE!

 

ps! Gikk forsåvidt greit å spille i 1900x1200 med medium/normal detail level, uten noe AA vel og merke, på mitt Radeon 1900GT og C2D 6600 =)

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
He he. Jeg har noe å gjøre på min fridag... Gleder meg til å sjekke CoD4 demo så snart jeg har Lastet ned Unreal Tournement 3 demo'n også nå - om noen få minutter. Deilig med fileplanet.. Står at det er preload, så veit ikke når den åpnes. Denne helgen?

 

Har ikke klart å finne noen dato ennå. Blir nok ikke lenge til før vi kan prøve UT3.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar

Har prøvd demoen - og er imponert over grafikk og hvordan folka beveger seg.

 

Det er definitivt Call of Duty ennå en gang - ta det for hva det er. Endeløse pøsing på med fiender inntil du har gjort akkurat den tingen du skal gjøre. Noe scripting her og der. Akkurat det med at det virker som det er uendelig antall fiender til du har gjort nøyaktig det som radiomeldingen ber deg om er litt negativt for meg. Greit det bor masse folk i midtøsten, men et uendelig antall med væpna terrorister som bare renner på og tar plassen til han du akkurat plaffet ned med et perfekt skudd (og var veldig fornøyd med), er litt kjedelig. Men - plasser et beacon akkurat der det lyser gult slik at du skjønner at du skal gjøre det akkurat der - og alle fiendene blir borte ganske raskt...

 

Likevel - det var en ekstra dimensjon å spille i moderne miljø, moderne våpen. Og jeg likte godt det at tynne vegger ikke lenger er noen dekning.

 

Dette må jo bli en høydare i multiplayer uansett. Klart kjøp fra min side, tross det negative.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Spilt litt, hva skal man gjøre når de maser om, "Pick up the javlin know" er ikke helt sikker på om det er javlin eller hva han sier...

 

Det er en Anti tank greie som ligger på bakken der...

 

 

Kult spill egentlig, men er litt skuffa over grafikken...

Endret av Kryptonite
Lenke til kommentar

Spillet var helt greit for min del. Var egentlig mer imponert over MoH airbourne demoen. Vil aldri bli "game of the year" akkurat eller no, mer som bare et greit spill, synes jeg. Graffikken var noe lignende Moh, og den er bra(eller grei nok så lenge man ikke har spilt Crysis), men er ikke akkurat no skjokk for øynene.

Dessuten følte jeg at det var lite nytt, akkurat som jeg har spilt det før. Ingenting som motiverte meg til å spille videre egentlig, akkurat som det føles litt meningsløst.. Kommer nok ikke til å kjøpe dette spillet nei.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...