Haansi Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ikke nok med at det er umulig å laste den ned fra Yahoo. Activision forteller meg at Yahoo har eksklusivitet på den i 24 timer, altså frem til klokken 18 i morgen. Hvilket vil si at vi ikke har verken mulighet eller lov til å laste den opp på våre representative nettsider? Jeg må si det virkelig høres ut som en dårlig løsning. Vertfall når Yahoo åpenbart ikke har kapasitet til det. Endret 11. oktober 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ikke nok med at det er umulig å laste den ned fra Yahoo. Activision forteller meg at Yahoo har eksklusivitet på den i 24 timer, altså frem til klokken 18 i morgen. "Ut i kveld? -NEI! COD 4 FOR FAAAAEN" Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ikke nok med at det er umulig å laste den ned fra Yahoo. Activision forteller meg at Yahoo har eksklusivitet på den i 24 timer, altså frem til klokken 18 i morgen. Haha! Må ærlig innrømme at eg lo no! Heia yahoo! Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvilket vil si at vi ikke har verken mulighet eller lov til å laste den opp på våre representative nettsider?Jeg må si det virkelig høres ut som en dårlig løsning. Vertfall når google åpenbart ikke har kapasitet til det. Yahoo mener du, ikke Google. Poenget er uansett at Yahoo er den eneste offisielle kilden for denne demoen i 24 timer. Hvis man er heldig og klarer å skaffe den til veie derfra, så tar jeg det for gitt at man gjøre hva man vil med den. Med mindre man har skrevet under på en avtale som tilsier noe annet. Det som er tilgjengelig, er i mine øyne tilgjengelig, og dette er tross alt en offentlig demo, og det står ingensteder hos Yahoo at man ikke kan spre den rundt. Men Activision vil ikke hjelpe til med spredningen til andre medier før det har gått 24 timer. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Beklager, mente Yahoo ja. --- Jeg skjønner poenget ditt. Hvis sjansen byr seg, vil jeg nok gjøre det samme hos nettsiden jeg skriver for. Endret 11. oktober 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Rart den ikke er på torrent ennå... Er en time siden den blei lagt ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, ingen som har fått tak i den, som kan gi den ut på torrent..? En grunn til at den kanskje ikke er på Torrenten er vel kanskje at Yahoo er blitt over belasta, sånn at ingen får lasta ned med noe god speed.. (?) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Just wait for torrent. Kommer sikkert innen få timer. Lenke til kommentar
drz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 alt jeg får er ugyldig win32 program når jeg prøver og åpne filen jeg fikk lastet ned fra yahoo Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 alt jeg får er ugyldig win32 program når jeg prøver og åpne filen jeg fikk lastet ned fra yahoo Da blei den sikkert avbrutt... Hvor stor er filen? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) yet again our marketting department fails horribly. from what i hear it looks like yahoo cant handle the massive amount of people trying to get a 1.5gb file at once, and people are getting incomplete downloads etc. får du ned fila har du ufattelig flaks. Ekslusivitet på demoer er langt over grensen til idioti. Hvem er det som besøker Yahoo games uansett? Endret 11. oktober 2007 av zeox Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Yahoo? Pff.. Hvem pokker bryr seg om Yahoo? Bring me the torrent! Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 får du ned fila har du ufattelig flaks. Ekslusivitet på demoer er langt over grensen til idioti. Hvem er det som besøker Yahoo games uansett? Der var TimeShift demoen lastet ned Så har jeg Half Life jeg må spille også. Så COD4 demoen, aaah! For mye spill og for liten tid. Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hmm får venta te fredags kveld då me å lasta ner den.... kommer vel inn på gamer.no sin side i morgen da:) Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, vi får håpe på at den gjør det ;-) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 typisk at alt skal komme ut når jeg ikke er i nærheten av en pc i hele helga :S Lenke til kommentar
drz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) får du ned fila har du ufattelig flaks. Ekslusivitet på demoer er langt over grensen til idioti. Hvem er det som besøker Yahoo games uansett? jah jeg fikk lastet ned en fil, men var sikkert en eller annen feil et sted (filen tok ca 5 sec å laste ned osv.) Endret 11. oktober 2007 av emilya Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tror det har tatt seg opp nå her Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tror det har tatt seg opp nå her Wohoo! Laster ned nå, 7 mb og ingen sudden stops hittil! Dårlig hastighet da, men pytt sann Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Laster ned nå, venter bare på at den skal bli avbrutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå