Gå til innhold

Call of Duty 4 demo 11 oktober


Anbefalte innlegg

Ikke nok med at det er umulig å laste den ned fra Yahoo. Activision forteller meg at Yahoo har eksklusivitet på den i 24 timer, altså frem til klokken 18 i morgen.

Hvilket vil si at vi ikke har verken mulighet eller lov til å laste den opp på våre representative nettsider?

Jeg må si det virkelig høres ut som en dårlig løsning. Vertfall når Yahoo åpenbart ikke har kapasitet til det.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Ikke nok med at det er umulig å laste den ned fra Yahoo. Activision forteller meg at Yahoo har eksklusivitet på den i 24 timer, altså frem til klokken 18 i morgen.

 

Haha! Må ærlig innrømme at eg lo no!

Heia yahoo!

Lenke til kommentar
Hvilket vil si at vi ikke har verken mulighet eller lov til å laste den opp på våre representative nettsider?

Jeg må si det virkelig høres ut som en dårlig løsning. Vertfall når google åpenbart ikke har kapasitet til det.

Yahoo mener du, ikke Google.

 

Poenget er uansett at Yahoo er den eneste offisielle kilden for denne demoen i 24 timer. Hvis man er heldig og klarer å skaffe den til veie derfra, så tar jeg det for gitt at man gjøre hva man vil med den. Med mindre man har skrevet under på en avtale som tilsier noe annet. Det som er tilgjengelig, er i mine øyne tilgjengelig, og dette er tross alt en offentlig demo, og det står ingensteder hos Yahoo at man ikke kan spre den rundt. Men Activision vil ikke hjelpe til med spredningen til andre medier før det har gått 24 timer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ja, ingen som har fått tak i den, som kan gi den ut på torrent..?

 

En grunn til at den kanskje ikke er på Torrenten er vel kanskje at Yahoo er blitt over belasta, sånn at ingen får lasta ned med noe god speed.. (?)

Lenke til kommentar
yet again our marketting department fails horribly. from what i hear it looks like yahoo cant handle the massive amount of people trying to get a 1.5gb file at once, and people are getting incomplete downloads etc.

får du ned fila har du ufattelig flaks.

 

Ekslusivitet på demoer er langt over grensen til idioti.

Hvem er det som besøker Yahoo games uansett?

Endret av zeox
Lenke til kommentar
får du ned fila har du ufattelig flaks.

 

Ekslusivitet på demoer er langt over grensen til idioti.

Hvem er det som besøker Yahoo games uansett?

 

Der var TimeShift demoen lastet ned :)

Så har jeg Half Life jeg må spille også. Så COD4 demoen, aaah!

For mye spill og for liten tid.

Lenke til kommentar
får du ned fila har du ufattelig flaks.

 

Ekslusivitet på demoer er langt over grensen til idioti.

Hvem er det som besøker Yahoo games uansett?

 

 

 

 

jah jeg fikk lastet ned en fil, men var sikkert en eller annen feil et sted (filen tok ca 5 sec å laste ned osv.)

Endret av emilya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...