Gå til innhold

Call of Duty 4 demo 11 oktober


Anbefalte innlegg

PC-demo för Call of Duty 4 släpps 11 oktober

 

Enligt Yahoo Games får PC-ägare äntligen chansen att pröva på Call of Duty 4: Modern Warfare den 11 oktober. Tyvärr ser det emellertid ut som att demon kommer att vara exklusiv för Yahoo Games under den första dagen så vill du drar ner det från FZ får du vänta en dag extra.

Nyhet

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PC-demo för Call of Duty 4 släpps 11 oktober

 

Enligt Yahoo Games får PC-ägare äntligen chansen att pröva på Call of Duty 4: Modern Warfare den 11 oktober. Tyvärr ser det emellertid ut som att demon kommer att vara exklusiv för Yahoo Games under den första dagen så vill du drar ner det från FZ får du vänta en dag extra.

Nyhet

9650135[/snapback]

 

Nice.. det er ikke så lenge til heller :)

Lenke til kommentar
jeg tror 360 har en sp demo ute allerede

9654821[/snapback]

 

Det tror ikke jeg :p

(har i hvert fall ikke sett den)

 

Har spilt betaen en del på 360. Helt utrolig beta, spillet kan se ut til å ta GOTY for min del, og det er bare etter å ha prøvd multiplayeren. Regner med at IW gir oss en fin enspilleropplevelse også (håper på co-op!)

 

Tror jeg holder meg vekke fra PC-versjonen ettersom jeg har bestemt meg for å kjøpe 360-versjonen, og vil nødig bli vant med den (sannsynligvis) bedre presisjonen mus/tastatur byr på. Da kan det bli skuffende når 360-fullversjonen blir plukket opp.

 

Men spørs om jeg klarer å holde meg :!:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...