jfkleven Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har glemt hva passordet til en Ftp server jeg pleier å logge meg på med er Jeg får logget meg på, fordi passordet ligger som ******* i ftp programmet. Finnes det et program som gjør at jeg kan se hva passordet er? Takk til de som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Lurer på om det ikke er en sånn hake som heter "anonymus" eller noe sånt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 du kan bruke et program som heter showpass, det funker. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvis det ikke er XP eller W2K så kan du finne tekst som gjemmer seg bak ***** med forskjellige programmer. Noen applikasjoner la deg markere stjernene og så viser de deg hva som står bak. Men som sagt, det funker ikke i XP, og tror ikke det funker i W2K heller. Har glemt navnet på applikasjonene. Hjelp oss med navnet en eller annen. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvis det er CuteFTP du bruker så kan du lage en txt-fil med alle kontoene du har lagret I CuteFTP: File --> Site Manager --> Export sites to file --> Full site info Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 eg bruker "Password Revealer", d funker fint i xp. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Takker for svar; Problemet er løst. Klarte å lese passordet ut fra en system fil i programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå