anarkisten Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 På prisguiden står det 3800 ,- kr. Når jeg sjekker hos de leverandørene som har denne prisen viste de mandag riktig pris ca 3800. Det gjaldt to av dem som jeg sjekket. Der i blant mamoz.no . Når jeg nå sjekker prisene i dag så viser de alle godt over 4000, billigste ca 4500 kr. Det på tross av at prisguiden viser 3800 kr fortsatt. Hva i alle dager kan være grunnen til dette ? Lenke til kommentar
008800 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dette er ikke noe nytt. Prisguiden er veldig lite å rette seg etter... Nettbutikkene endrer prisene flere ganger i uka og da er det vel umulig for Akamera å alltid være oppdatert? Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Ja, men en skulle jo da tro at prisguiden bare var forsinket. Her har det jo gått motsatt vei. Kameraene har blitt dyrere ! Trodde slikt bare ble sakte men sikkert billigere og billigere... Lenke til kommentar
008800 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Prisene varierer ganske ofte hos enkelte butikker...både opp og ned. Jeg vet ikke årsaken men tror det har med bla. valutakurser å gjøre? Spesielt hvis lagret ligger i utlandet. Du kan jo også ha sjekket et kamera som var på "tilbud" og dermed øket i pris når tilbudet var over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå