Gå til innhold

[løst]Slette tråder i "Mine Innlegg"

Anbefalte innlegg

Kunne vi fått en funksjon der vi kunne slette tråder slik at de ikke kommer opp hver gang noen kommenterer? Tipper moderatorene også vil ha denne funksjonen.

Hvis denne funksjonen finnes så kan noen gjerne fortelle den til meg, stress å få opp stygge tråder som jeg har kommentert på, men som ble så utrolig populær.

Når SO tråden var oppe så kommenterte jeg på den en gang, der ble den sittende gud vet hvor lenge øverst, ble gal :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Endelig! Bursdag og julaften på samme dag. :thumbs:

edit: Mener at det er en etterlengtet funksjon, og gleder meg til den kommer, har ikke bursdag eller noe sånt :!:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Endelig! Bursdag og julaften på samme dag. :thumbs:

9658038[/snapback]

Hvordan skjedde det nå plutselig? :p

Er en etterlengtet funksjon fra min side det der. Gleder meg til det kommer.

EDIT: og gratulerer forresten ...

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Takk takk, alle tre av dere!

Edit: Dessverre ingen av de gamle, store trådene er å finne i lista siden den kun viser de siste 50 trådene jeg har vært aktiv i. Må jeg da skrive ett nytt (spam) innlegg i de trådene jeg vil ha bort fra Mine Innlegg?

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Det samme lurer jeg på. Det må da gå an å få fjernet hvilken tråd man vil fra den lista, uavhengig av sist aktivitet. Det gir jo ingen mening at de trådene man har vært aktiv i for lenge siden skal være de som dukker opp mest sporadisk i Mine innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...