Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kunne vi fått en funksjon der vi kunne slette tråder slik at de ikke kommer opp hver gang noen kommenterer? Tipper moderatorene også vil ha denne funksjonen. Hvis denne funksjonen finnes så kan noen gjerne fortelle den til meg, stress å få opp stygge tråder som jeg har kommentert på, men som ble så utrolig populær. Når SO tråden var oppe så kommenterte jeg på den en gang, der ble den sittende gud vet hvor lenge øverst, ble gal Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Den funksjonen kjem når forumet vert oppgradert i byrjinga av neste veke. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vil få denne funskjonen jeg og, har vel vært snakk om det før? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja den kommer denne uken når vi oppgraderer forumet en tur Sneak-preview: Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 De trådene der vil være de trådene jeg har skrevet innlegg i? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Korrekt. 9651988[/snapback] Off topic: Hvordan har du fått endret ikonene til de forskjellige linkene til Mine Innlegg o.l, er det bare noe for moderatorer / admins? On topic: Når dette kommer så skal jeg ta meg tid med å rydde opp litt i mine innlegg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 mastergamer: Det er bilder fra det oppgraderte forumet vi leker med om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Endelig! Bursdag og julaften på samme dag. edit: Mener at det er en etterlengtet funksjon, og gleder meg til den kommer, har ikke bursdag eller noe sånt :!: Endret 7. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Når kommer oppgraderingen? Og hvis jeg tolket deg rett Øyvind, gratulerer med dagen Endret 7. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Endelig! Bursdag og julaften på samme dag. 9658038[/snapback] Hvordan skjedde det nå plutselig? Er en etterlengtet funksjon fra min side det der. Gleder meg til det kommer. EDIT: og gratulerer forresten ... Endret 7. oktober 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) mastergamer: Det er bilder fra det oppgraderte forumet vi leker med om dagen. Og jeg ser det er ikoner fra The Tango Project! Supert! Open icon project is the way to go! Edit: I mine øyne, det kuleste prosjektet for skrivebord-modifikasjon. Endret 7. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Den menyen gar ikke. Kommer til a trykke pa feil plass hele tiden :s Er den forskjellig fra skin til skin? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå som forumet er oppgradet drister jeg meg til å bumpe denne ved å spørre: Hvor/hvordan fjerner man tråder fra Mine Innlegg? Jeg finner ingenting under Abonnement under Kontrollpanelet eller i noen nye klikkbare elementer i Mine Innlegg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Mine innlegg -> Administrer Du finner "Administrer" over listen av trådene dine. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Gå på administrer like ved oppdater når du er i mine innlegg. Kryss av de trådene du vil fjerne. Trykk lagre endringer. EDIT: Seint ute :< Endret 9. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Under Mine Innlegg trykker du på Administrer-knappen EDIT: Var visst sein, jeg også... Endret 9. oktober 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Takk takk, alle tre av dere! Edit: Dessverre ingen av de gamle, store trådene er å finne i lista siden den kun viser de siste 50 trådene jeg har vært aktiv i. Må jeg da skrive ett nytt (spam) innlegg i de trådene jeg vil ha bort fra Mine Innlegg? Endret 9. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det samme lurer jeg på. Det må da gå an å få fjernet hvilken tråd man vil fra den lista, uavhengig av sist aktivitet. Det gir jo ingen mening at de trådene man har vært aktiv i for lenge siden skal være de som dukker opp mest sporadisk i Mine innlegg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Enig - Når det først begrenses på den måten burde det jo vært helt motsatt, at det er de emnene det er lenge siden du skrev i som kan slettes. Siden jeg var dum nok til å poste et innlegg i en chatte-tråd for noen år siden, havner jo denne nå på topp hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg