uthufhtrhyhfg Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Altså når jeg spiller går frekvensen opp til det vanlige (2,4Ghz) men når jeg ikke gjør noen ting som krever cpu kraft underklokkes den til 1,6 Ghz. Kan jeg slå av dette i bios? i så fall hvor? Eller kan det være at det er Uguru som gjør det? Jeg har dette hovedkortet. Takker for konstruktive svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du kan slå det av. Gå inn i BIOS og leit etter speedstep, deaktiver denne. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvorfor slå det av. Er der for å spare strøm/minske varmeutvikling. Ikke noe poeng i å la prosessoren gå for full guffe om du ikke bruker den. Kan da være lurt å slå av ved OC. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvorfor slå det av. Er der for å spare strøm/minske varmeutvikling. Ikke noe poeng i å la prosessoren gå for full guffe om du ikke bruker den. Kan da være lurt å slå av ved OC. 9649841[/snapback] Det var akkurat det jeg hadde tenkt å gjøre! Finner fremdeles ikke ut hvor jeg slår det av, så om noen kan mate meg med teskje hadde det vært fint Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sjekk under Intel EIST og disable det. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gå til "Advanced BIOS Features", CPU fature, C1E function, sett disabled Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Fikk det til takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå