hwknut Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 vet ikke om jeg skal kjøpe denne: Microsoft Intelli Mouse Expl. 3.0 Bundle Mus PS/2 & USB Retail. + Icemat black eller denne Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 Mus PS/2 & USB Retail. va er best? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg blei litt skuffa nå Overskriften ga meg forhåpninger... Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Samme hvilken du tar, bare du tar Icemat... Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg blei litt skuffa nå Overskriften ga meg forhåpninger... Enig Duh... Alle veit jo at det er en bra/dyr mus... Ville du bare ha bekreftelse på det eller? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 tenkt på at du burde lese "mellom" linjene? Dra inn overskriften i det jeg skriver også tenker du deg om Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Personlig så er jeg ikke helt tilfreds med M$ musene, men det går mer på ergonomi enn på holdbarhet... musen er sikkert bra den om den føles bra ut for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå