LowBalls Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei! jeg skulle passe på en nøkkel for en kompis, til en scooter. men har klart å miste denne. ikke skjønner jeg åssen, den må jo ligge et sted hehe. men over til poenget, vis jeg ikke finner denne nøkkelen, hva gjør vi da? Er det enkelt å fikse ny nøkkel, uten å ha en reserve nøkkel? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hvis du husker hva du har gjort.. gjør alt på nytt. Gå der du gikk, gjør hva du gjorde, osv... Når og hvor husker du at du hadde nøkkelen sist? Hvis det er en annen nøkkel, kan man vel gå til en låsesmed og få en ny kopi. Koster ikke mye. Endret 6. oktober 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har prøvd å gå gjennom situasjonen flere ganger.. har bare gått en liten strekning med jakken jeg la nøkkelen i. men jeg har ikke reserve nøkkel, hva skjer da? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Regner med at du har sjekka jakka og veien. Finkjem (?) veien igjen.. det er det beste jeg har å komme med. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du ikke finner nøkkelen må du vel snakke med selgeren? Se om de kan kontakte produsent å få sendt over en ny nøkkel, er redd det koster en del ........ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Gikk akkurat får å se på veien nå, ingenting. er bare 500meter ca. Men.. hvor mye snakker man om da? kan vel ikke bli så altfor dyrt? Han hadde den hos meg pga han fikk motorstopp, og scooteren ville ikke starte. Endret 14. november 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Det er vell ikke stort annet å gjøre enn å prøve å få tak i en ny en fra produsenten, eller rett og slett bytte tenningslås (?). Dette kan bli dyrt hvis du ikke får tak i nøkkelen, ja. Men kompisen din kan vell ikke kreve noe av deg sånn juridisk sett, nei. Men hvis han er kompisen din så er det å erstatte nøkkelen det minste du kunne ha gjort. Endret 6. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis han har en annen nøkkel koster det ikke så alt for mye å lage en kopi da... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hvis han har en annen nøkkel koster det ikke så alt for mye å lage en kopi da... 9650217[/snapback] Nettopp ... ... Men ble det ikke sagt i førstepost at det ikke er noen reservenøkkel der? Endret 6. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hvor mye koster evt. en ny tenningslås? (peugeot?) snakker vi under 1000,- kr? Endret 6. oktober 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ny tenningslås kan bli fra 500 +, men ny nøkkel tipper jeg kommer på ca 200. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det noen nettbutikker som selger? evt. kan noen linke? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 500,- for ny tenningslås? Synes det høres litt grovt ut. www.mc-deler.com Veldig enkelt system, velg merke, scooter og elektronikk ligger vel tenningslås på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå