Gå til innhold

Gjett gjenstanden/personen/dyret/filmen- leken

Melisma

Anbefalte innlegg

Prinsippet i denne gjetteleken går ut på at man poster ett lite utklipp av bildet man har valgt! så skal de andre gjette seg frem til hva, hvem eller hvilken film det er.. Det burdte være en ting, person eller ett dyr som er kjent for folk flest. Når det gjelder å gjette hvilken film det er, så har vi allerede en tråd Bilde Quiz- Gjett filmen!

men den er for de som er veldig filminteresserte, og er vanskelig for oss som ikke har sett masse gamle filmer osv..

Derfor tenkte jeg at vi heller kunne holde det såpass enkelt at man har en sjans til å klare det, så best hvis vi holder oss til filmer fra (sent) 80-tallet og frem til nå.

Regler:

- man kan gi hint når noen spør eller når man selv ønsker. Man kan jo også poste ett annen utklipp av samme bilde og bruke det som ett hint.

- De som gjetter får lov å stille hvilket spørsmål de vil.

- Når det har blitt gjettet riktig, går man tilbake til innlegget der man først postet utklippet av bildet sitt, for så og poste orginal-bildet ved siden av (gjerne i skjult format)

- Den som vil kan poste ett bilde når svaret har blitt avgitt.

- Når det gjelder film, så kan man selv velge om man vil poste hele bilde eller ta utklipp av det.

HER kan man laste opp bildet du vil ha med og redigere frem det utklippet du vil poste i denne tråden, hvis du ikke har andre alternativer :) Paint kan vel også brukes.

Denne leken krever jo bittelittegrann av deltagerne, men håper noen blir med for det da :p Og har noen andre forslag på andre spilleregler eller forandring på de reglene som allrede finnes, så blir jeg glad for tilbakemeldinger :)

eksempel: utklipp - jassådusniktitter.jpg

orginal bildet -

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lightbulb.jpg

Håper noen vil bli med på leken da!

Jeg kan begynne med en jeg, som jeg tror er forholdsvis enkel :):D

ikkejuks.jpg

SimonCowell.jpg

Edit: forandret på reglene, så jeg får stå for å finne bilder og utklipp så lenge :p men hadde vært morro om noen andre også gadd å bidra da :!:

men gjett i vei hvis noen vil.. :yes:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Simon Cowell.

9650474[/snapback]

var jo selvsagt riktig :!:

prøver en lett en til og ser om noen gidder å gjette :p:)

ikkese.jpg

HangerChromeThree.jpg

edit: næh, den var jo latterlig for enkel da så jeg nå.. :ermm:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Skal ikke den som gjettet riktig legge ut nytt?  :hmm:

9651544[/snapback]

var det som liksom var planen, men tror ikke folk gadd rett og slett :ermm: men håper jo at noen gidder å legge ut bilder etterhvert.. :yes: så ikke det bare blir meg liksom :p (jeg er jo ikke sååå oppfinnsom heller da haha :D )

Lenke til kommentar
Da tar jeg fyren på avataren min.

9651625[/snapback]

hakke peil på hvem det er engang jeg :shrug: mener du at det er bidraget ditt i konkurransen kanskje?? aha for DA skjønner jeg mere hva du mener :p men konkurransen går ut på å lage ett utklipp av ett bilde.. syns nå det blir mere spennaness sånn jeg da :cool:

men virker som at dette er noe folk helst ikke gidder.... men men, jeg får se om noen tropper opp etterhvert :)

ps. man kan jo fortsette å gjette på det forrige bildet jeg la ut da.. hint: han er veldig kjent innenfor ett spesielt miljø.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Niks, en musiker.

9651900[/snapback]

nei

Minner meg om godeste...uhm..faen heter han karen som dukker opp i media hele tida og eier noe hotellkjede?

Se og hør mann deluxe.

9651880[/snapback]

Han er definitivt omtalt i mediene, men er vel rundt ett spesielt område.

hint: ikkejuks.jpg

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...