NothinDoin™ Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fant ut at broren min hadde 2 katoder + 2 basic kit ligganes, så jeg festa de på pcen Så nå lyser den for fult! Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Bare så du vet det, du trenge rikke kjøpe brytere;) Det følger med i Inverter kiten.. altså den basic kittet. Har dette kittet selv, og det følger med 2 brytere. 1 som man kan feste bak i kabinettet i de PCI slotene, og 1 som er en helt vanlig svart bryter som du kan legge hvor du vil i kabinettet eller feste i front eller noe hehe;) Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hva er molex? Molex er en 4 pins kontakt fra PSUen, som man bruke til Harddisker, DVD brennere, vifter, kalde katoder osv osv Her er bilde: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ohkeey... Har fått katodene nå, med basic kit. Men hvordan i f'en kobler jeg dette ? :S Er en haug med ledninger og molexer her nå.. Må jeg lage min egen "molex" ved å putte ledninger igjennom osv? Eller er det enklere enn som så? EDIT: skal nevnes at jeg har prøvs slik som tegningene deres sa, men virket ikke. Endret 26. juni 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) FY FAAAAADER ASSA! PSU'en min DAUA!! Kobla helt riktig, og slå på strømmen, ingenting skjedde, prøver igjen igjen igjen igjen igjen igjen igjen... Dette skal microplex få høre så det svir. Følger bruksanvisningen, så kortslutter den PSU?! Edit: Merkelig, er fortsatt lys i hk når jeg slår på Psu... Så enten har PSU gått helt mong eller HK. Og jeg tror jeg fant syndern! i en mlex kontakt som fulgte med basic kitet fra microplex, gul og svart ledning var gjort slik at to inntil hverandre (selve metallet), merket det først nå. Litt vanskelig å forklare, men skal maile en mail til microplex nå. Endret 26. juni 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Asken Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 det hørtes ikke bra ut nei :o Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Uff det hørtes ikke bra ut nei:( du får vel bytta kittet til et nytt et;) BTW, pcen din er ekstemt digg:D blir enda råere med katoder i den:) men molex skal da funke, hvis du bruker den brytern som molexen ikke er ødelagt på? eller har hele strømforsyning gått til h.....? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Har funi det ut. Hele hovedkortet er dødt nå... Dårlig kvalitet på kabel fra microplex! som jeg såklart merka ETTER å ha prøvd ut. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 kortslutta en slik kabel selv, kun psu'en som tok kvelden. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 PSU en funker fint, men hovedkortet nekter å starte -_-" hk lampene lyser tho Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 har du testet hovedkortet med annen psu, eller psuen med annet hovedkort? en slik kortslutning mot jord burde enten brenne av en sikring eller en kobling i psuen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Ja har testet mot annet hovedkort. funket 100% Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 faen den er kjip.. du må be microplex erstatte HK ditt.. dette er for dårlig:S uff så er det et 780i og vøtt.. ikke bare noe billig kort.. jaja lykke til Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har du gjort det? Fått noe svar enda? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Sendt to eposter, men de svarer ikke. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kanskje du kan prøve å ringe de ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Oisan, kjip kortslutning det der. Når det gjelder mirkoplex så kan jeg informere om at de har noe av den dårligste supporten jeg har vært borti på en nettside. Har sendt dem 3-4 mail oppigjennom, aldri fått svar på noe. Forrige mailen var en relativt omfattende mail angående vannkjøling, den ble sendt 16. mai, til og med purret på den men fortsatt ikke noe svar. Og gjør ikke support over telefon... så. Lykke til. Endret 6. juli 2008 av Habitats Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Takk. Tipper de ignorerer epostene bare for å slippe noe som helst trøbbel / erstatning. *Spamme spamme spamme spamme microplex* Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Du kan jo ringe til netshop.no. Mikroplex ble kjøpt opp av notshop.no for ikke så lenge siden. Det er mulig de kan veilede deg eventuelt gi beskjeden videre til mikroplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå