Sagacious Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvis dette ryktet er sant så kommer HL-2 til å bli et microsoft produkt... Fint for oss med XBOX, les mer her :o Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ingenting er fint når Microsoft kjøper opp ting! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Din saklighet, og allvitenhet skinner som den klareste stjerne på den mørkeste natt, lavizh. Stjerneskudd. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er bare oppspinn. Jeg har snakket med både Microsoft og Vivendi i dag, og begge parter avkrefter dette. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er bare oppspinn. Jeg har snakket med både Microsoft og Vivendi i dag, og begge parter avkrefter dette. De gjør jo som regel det, før de bekrefter det offisielt da... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg hater consoles når spillemaskiner ødelegger for pc : Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg hater consoles når spillemaskiner ødelegger for pc : Hva har det med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Biera Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 "]Hvis dette ryktet er sant så kommer HL-2 til å bli et microsoft produkt... Nå er jeg ikke helt sikker, men det er vel ikke Vivendi, men Newell og Harrington som eier valve? Og jeg tror ikke de er så veldig interesserte i å få Bill Gates som sjef igjen. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 konge det her ja, om det e sant =) men men, driv dem egentlig å lage half-life 2? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 "]Hvis dette ryktet er sant så kommer HL-2 til å bli et microsoft produkt... Nå er jeg ikke helt sikker, men det er vel ikke Vivendi, men Newell og Harrington som eier valve? Og jeg tror ikke de er så veldig interesserte i å få Bill Gates som sjef igjen. Her tar du nok feil. Vivendi UG Her har de half-life, og da har de vel HL2 også???? :google: Lenke til kommentar
Biera Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er forskjell på utvikleren av HL2 (valve) og utgiveren av HL2 (den valve velger å la gi ut det)! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 Det er forskjell på utvikleren av HL2 (valve) og utgiveren av HL2 (den valve velger å la gi ut det)! Feil igjen. Kan ikke du undersøke litt før du kommer med en påstand? :-? Se her..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå