Fawk3 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har problemer med å oppdatere biosen på maskinen min. Gjort det mange ganger før med diskett men nå vill det seg bare ikke. Finnes det en måte å oppgradere biosen på uten å bruke diskett? Isåfall hvordan? Grunnen til bios oppgraderingen er at maskinen min hakker hele tiden hvis jeg kjører noe fra dvd romen... lyd/bilde... alt. Jeg prøvde å oppgradere firmware i dvdromen uten at dette hjalp. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Abit har egen SW du kan bruke til å oppdatere bios. Lenke Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Versonen er for gammel står d >.< Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Glemte å sjekke alder. Denne skal fungere! Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 den flash saken der fungerer til ab9 pro å? eller, ser d er et anna hovedkort som er valgt Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 lasta ned den nyeste versonen av uguru iaff, den versonen som fulgte med der var for gammel Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skal fungere står det på produktsiden til AB9 Pro, men finner den ikke på utilities siden. Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du kan bruke Flashmenu, denne følger med uGuru-installasjonen. Sjekk Start->Programs->ABIT->Abit uGuru, der skal det ligge 3 programmer, BlackBox, FlashMenu og uGuru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå