leifeinar Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 skal ha meg 2 kattunger. hva er den beste kombinasjonen? er det problemer med han og ho pus? blir de u-venner? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er intet problem å ha en hanne med en hunnkatt. Bare sørg for å kastrere den Hvis du ikke vil ha kattunger altså. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 høres fint ut, får ei pusi om 30 minutt og neste om 2 uker var litt redd det kunne bli konflikter, forrige katt jeg hadde var utrolig god kompis med nabo monsen, men min søsters pusi var det konstant slosskamp med Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det hender jo at katter ikke liker hverandre, men det går som oftest greit Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kattene våre (Hun-Hun, 10-8 år gamle) virker som om de hater hverandre 24/7, men det går bra De har alltid minst 2 meter avstand fra hverandre bortsett fra ved maten og på kjøkkenet. kommer de nærmere hverandre andre steder blir det brumming, fresing og slåsskamper :!: Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis de vokser opp med hverandre så går det bra! Men har du hatt en han-katt i flere år, så plutselig komme den en hun. DA kan det bli krig Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 høres fint ut ble litt roligere nå. fikk pusn for litt siden. er noe eget med en katt unge Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har to søsken, hun og han. Går kjempefint. De krangler ikke og holder alltid sammen. De spiser, er ute, går inn, koser og sover sammen De er vel 7 mnd nå. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Mamma har to hunkatter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå