Bone Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Heisann! Har en del filer jeg skulle ha pakket ut.. men, de er litt store, så det tar litt tid.. Så, i stedet for å stikke innom PC-en for å sjekke når utpakkingen er ferdig, så kunne jeg heller lagt inn slike oppgaver i kø, så den andre oppgaven startet rett etter den andre.. Går dette? Takk, takk.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 nei, tror ikke dette, Winrar er ganske basic program, som bare kan utføre en handling av gangen, men flere oppgaver samtidig er mulig, på bekostning av hastigheten av oppakkingen.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Nja.. ikke direkte samtidig... men, at oppgavene legges i kø.. at den ene starter når den andre slutter, liksom.. Men, går ikke det heller!? Takk for svar! Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) SLenger meg på denne, da dette er en problemstilling jeg har tenkt på flere ganger. Hvis ikke WinRar kan det, er det andre pakke-programmer som har en slik kø-funksjon? Endret 6. oktober 2007 av jultomten Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor ikke pakke ut alle samtidig? du finner fila-->Unrar. bare gjør slik at alle, åsså kommer det opp fler vinduer med "unrar`inga". Så er det vel bare å gå bort fra PC-en.. Hvis dere skjønner hva jeg meiner da edit: Istedenfor at dem skal ligge i kø, så tar den alle samtidig. Sempron. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor ikke pakke ut alle samtidig? du finner fila-->Unrar. bare gjør slik at alle, åsså kommer det opp fler vinduer med "unrar`inga". Så er det vel bare å gå bort fra PC-en.. Hvis dere skjønner hva jeg meiner da edit: Istedenfor at dem skal ligge i kø, så tar den alle samtidig. Sempron. 9649904[/snapback] Hvis man tar alle samtidig, går det svært mye tregere til sammen enn om man tar en og en. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Har ikke testet dette programmet selv, så brukes på eget ansvar, men Unpacker har mulighet for å legge rar-filer i kø. (google som tipset meg om denne ) http://www.fortedownloads.com/Lars-Werner-UnPacker/ Endret 6. oktober 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Du kan også teste mitt program. Det støtter køing av jobber og er tiltenkt automatisk utpakking av scene releases. Se signatur Endret 6. oktober 2007 av xtc Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Det gjør det vi spør om? Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 WinRAR støtter kø-funksjon, dere har bare ikke sett den. 1. Høyreklikk på den fila du vil pakke ut -> "Extract files". 2. Nå får du opp en dialog om hvor du vil pakke den ut. 3. Gå til fanen "Advanced". Huk av for "Wait if other copies of Winrar are active" Mitt program støtter også køing av jobber, men det krever en tilleggskomponent installert. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 A-HA! God damn.. hmm.. jeg har aldri sett den! Men, har alltid brukt WinRAR funksjonen som blir utført via Total Commander, så jeg har aldri hatt "muligheten" til å se den, egentlig.. -der kommer ikke den advanced -greia opp! Men, takk!! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du har flere forskjellige rarfiler i en bestemt mappe som skal unrares kan du bare åpne en helt tilfeldig rarfil, markere den mappen som har alle rarfilene i seg og klikke Ekstrakter. Da vil WinRAR søke igjennom de aktuelle mappene og ekstraktere alle aktuelle rarfiler til den mappen du velger =) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Takk, men det var ikke det som var problemet! Problemet ble løst med den der "wait if in use.." -greia.. Jeg har, la oss si 10 mapper, alle med 50 .rar/rXX -filer i.. og vil stikke vekk fra PC-en en stund, uten å måtte komme tilbake for å starte neste prosess, men heller legge alle i kø.. Men, det ble fikset nå med den funksjonen som beskrevet! Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 WinRAR støtter kø-funksjon, dere har bare ikke sett den. 1. Høyreklikk på den fila du vil pakke ut -> "Extract files". 2. Nå får du opp en dialog om hvor du vil pakke den ut. 3. Gå til fanen "Advanced". Huk av for "Wait if other copies of Winrar are active" Mitt program støtter også køing av jobber, men det krever en tilleggskomponent installert. 9650966[/snapback] Flott, denne funksjonen har jeg letet lenge etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå