Gå til innhold

Vedr. evga 680i SLI AR RMA og Komplett support.


lowlevel

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg kjøpte en Gamer i50 PC fra Komplett i januar i år.

Den er utstyrt med et EVGA 680i SLI AR hovedkort. Det har vist seg at denne tidligere versjonen har mangler som er rettet opp senere. Jeg vurderer å oppgradere prosessor, men dette lar seg ikke gjøre med mitt AR kort.

 

Så jeg ringte Komplett Support, som jeg har 3 års avtale med.

De var ikke oppdatert på hvordan utviklingen av dette kortet har vært og kunne derfor ikke hjelpe meg med å bytte kortet.

 

Så sendte jeg en mail til EVGA Europa Tech support.

Svaret var enkelt.

"We will replace it with a D00 revision board, 122-CK-NF68 A1, and all your worries shall be over."

 

Spørsmålet mitt er: Hvorfor kan ikke Komplett sende meg et nytt hovedkort når jeg har betalt 3 års support?

Det blir jo litt dumt og overlate dette til kjøper og ganske tungvint.

Jeg er ikke så god til å bygge egen pc. Derfor kjøpte jeg en ferdig fra Komplett.

Nå ser det ut til at jeg må demontere pc`en selv. Grøss og gru!

 

Det er sikkert noen av dere her på forumet som har byttet til oppgradert versjon.

Hvordan har dere gjort dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...