Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tejne litt ca$h på erotisk novelle?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.gjerrigknark.com/tjene_penger/a...pa_erotikk.html

Har noen spørsml angående denne linken

Er den sann?

har noen prøvd den??

Vet noen om noen steder jeg kan lese slike noveller??  Jeg har ikke tenkt å stjele noen, men jeg må bare se....hvordan de skrives, det er alltid slik med meg med forex rapporter o.l

9649127[/snapback]

200 kroner??!

Prøv heller å selg novellene direkte til erotiske blader. Honoraret bruker være betraktelig bedre enn 200.

Det er mange om beinet, dog. Du kan jo sjekke ut cupido.no eller erotikknett.no og se hva du har å konkurrere mot.

Å skrive erotiske noveller er vanskelig! Hvertfall når det kommer til språkbruk...

Lenke til kommentar
http://www.gjerrigknark.com/tjene_penger/a...pa_erotikk.html

Har noen spørsml angående denne linken

Er den sann?

har noen prøvd den??

Vet noen om noen steder jeg kan lese slike noveller??  Jeg har ikke tenkt å stjele noen, men jeg må bare se....hvordan de skrives, det er alltid slik med meg med forex rapporter o.l

9649127[/snapback]

200 kroner??!

Prøv heller å selg novellene direkte til erotiske blader. Honoraret bruker være betraktelig bedre enn 200.

Det er mange om beinet, dog. Du kan jo sjekke ut cupido.no eller erotikknett.no og se hva du har å konkurrere mot.

Å skrive erotiske noveller er vanskelig! Hvertfall når det kommer til språkbruk...

9649219[/snapback]

Takk, skal sjekke ut nettsidene, hvis jeg IKKE ffinner noe tar jeg bare å skriver til de folkene

Men å man skrive en historie hver uke for de andre nettsidene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...