Batnobbit Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hei. Nå er det jo snart jul og søsteren min er Manu fan, så jeg tenkte på og kjøpe en eller annen drakt til henne eller en sekk. Så jeg lurte på om det finnes en sånn suporter butikk? Helst norsk og kansje uten frakt Takker på forhånd for alle svar Endret 6. oktober 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 www.united.no Daniel Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk, vet du om den er frakt fri? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du mener at du vil hente pakken selv? Uansett fraktes den jo hjem til deg, selv om det er du som gjør det. Daniel Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg mener at feks når du bestiller fra cdon så får du 29.- i tillegg i prisen for frakt. Ble noe feil med setningen min ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå